Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar ja hoe lang duurt het voor er van het nieuwe model een M5 uitkomt...

Comment

• Het zal wel altijd iets zijn...

Ben gewoon enorm aan het twijvelen.

X5, M5, Cayenne.. ze staan mij allemaal aan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
        Je weet toch ook hoe lang het duurt voor aleer je je een M5 in ontvangst mag nemen als je deze besteld......

De levertijden van een M5 zijn wel niet vergelijkbaar met een gewone 5 hoor hier mag je toch al snel rekenen op een maand a 6 tot 8 als je hem nu besteld heb je hem misschien nog eind dit jaar en dan komt het nieuwe model toch wel erg dichtbij natuurlijk....wat ik zou doen in dat geval is een nieuwe M5 in pre order laten steken en dan kan je misschien wel eens de eertse zijn die met een nieuwe M5 rond rijd
        Klopt toch niet voledig hoor.. We 'kennen' iemand die een e60 m5 individual heeft besteld, en die heeft 3 maand moeten wachten, dus zonder indi zou het nog sneller zijn geweest.
        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
          Klopt toch niet voledig hoor.. We 'kennen' iemand die een e60 m5 individual heeft besteld, en die heeft 3 maand moeten wachten, dus zonder indi zou het nog sneller zijn geweest.
          Heb mij net een 5 touring besteld en heb ook 3 maand moeten wachten maar toch zou het volgens de verkoper ook liggen aan de periode waarin je je een koopt.....in ieder geval moet ik wel zeggen dat wanneer ze je een leveringsdatum geven ze zich wel aan hun woord houden en dat is het minste dat ik kan zeggen van Audi waar ik normaal eerst voor een A5 ging shoppen.

Comment

• Enkele spypics van het interieur. Wel grappig hoe ze proberen de details af te schermen.

Wat me opvalt is dat het een veel dynamischer boordplank wordt die minder rechtop staat. Ook wordt het een nog bredere middenconsole en is het design van het stuurwiel met de nieuwe knopjes duidelijk zichtbaar. Ik ben er zeker van dat dit goed gaat komen...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die versnellingspook ziet er wel nice uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Die versnellingspook ziet er wel nice uit
                Is reeds bekend uit de X5.

Er valt voor de rest nog niet veel af te leiden uit de foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                  Is reeds bekend uit de X5.

Er valt voor de rest nog niet veel af te leiden uit de foto's.
                  Ja? Nog niet gezien dan maar het zal wel aan mij liggen

Comment

• Wij hebben die versnellingspook ook al in onze E60 535d en die is ondertussen een jaar jong..

Comment

• ik ben geen fan van die tellers, precies Star Trek ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        ik ben geen fan van die tellers, precies Star Trek ofzo
                        dan zijn wrs nog niet de echte hé

Comment

• foto's van het exterieur wil ik zien

Comment

• Ik denk ook dat het zeker en vast gaat goedkomen met de nieuwe 5. Spy-pics van zowel interieur en exterieur zien er alvast erg goed uit
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Ik denk ook dat het zeker en vast gaat goedkomen met de nieuwe 5. Spy-pics van zowel interieur en exterieur zien er alvast erg goed uit

ik denk het ook , ik ben alleszins al goe aan het sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                Voor mijn part mogen ze gewoon de E39 terugbrengen, die was perfect qua uiterlijk vind ik.
                                leve de E39

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  ik denk het ook , ik ben alleszins al goe aan het sparen
                                  Wordt waarschijnlijk ook onze nieuwe Maar weet niet of mijn pa het nog gaat uithouden tot eind 2010...anders komt er volgend jaar eerst nog een gefacelifte E60 en dan in 2011 een nieuwe I'm looking foward to it..
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Gaat de Benz al weg dan?
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Wordt waarschijnlijk ook onze nieuwe Maar weet niet of mijn pa het nog gaat uithouden tot eind 2010...anders komt er volgend jaar eerst nog een gefacelifte E60 en dan in 2011 een nieuwe I'm looking foward to it..
                                      Deze is net nog gefacelift vorig jaar, ik heb hem net gekocht.....nu is het de beurt aan de nieuwe hoor

Comment

• Nieuwe spyshots BMW 5-serie.

Woensdag 18 juni 2008.Onder de codenaam ‘F10’ doet BMW zijn uiterste best om de nieuwe 5-serie wederom tot de maatstaf in z’n klasse te maken. Hij wordt ruimer, groter en is minder gewaagd vormgegeven dan zijn voorganger. Nieuwe motoren zitten eveneens in de pijplijn.De huidige BMW 5-serie moet nog mee tot 2009 wanneer de langverwachte opvolger zijn debuut beleeft. De huidige ‘5’ is alweer sinds 2003 onder ons en met een geheel nieuwe Mercedes-Benz E-klasse op komst, wordt het tijd een opvolger te lanceren. Die andere concurrent - de Audi A6 - zal de komende jaren nog even in z’n huidige vorm meedraaien. Hoewel Audi het BMW en Mercedes-Benz wel moeilijk blijft maken met de subtiel gefacelifte A6 die deze zomer zijn debuut beleeft.

Minder gewaagd design
                                        De designtaal die BMW in 2001 presenteerde met de huidige 7-serie, sloeg voor velen in als een bom. De gewaagde stylingelementen kon lang niet iedereen waarderen. De huidige BMW 5-serie kreeg diezelfde soort lijnen als de toplimousine mee, maar werd desondanks een enorm succes. Toen de huidige 3-serie (type E90) werd onthuld was het gehele aangezicht aanzienlijk ‘zachter’ qua vormgeving. Ondanks dat was het wel een echte BMW. Hiermee drukte het Beierse merk z’n stempel op de nieuwe designtaal voor de komende jaren. Met de onlangs gepresenteerde GINA Light Visionary gaf BMW ons alvast een voorproefje van waar men nog meer toe tot in staat is. Bovendien is ook de Concept CS een duidelijke voorbode van BMW´s nieuwe designrichting.

Meer binnenruimte
                                        De nieuwe BMW 5-serie zal de weg volgen die de 3-serie inzette. Dat betekent een auto die duidelijk te herkennen is als een BMW, maar minder turbulent zal worden ontvangen. Een nieuwe interpretatie van de typische dubbele grille en een meer conventioneel front en koplampen kenmerken de nieuwe 5-serie. Op de foto’s is tevens goed te zien dat de ‘vijf’ groeit ten opzichte van zijn voorganger. Zo zal de wielbasis met 10 cm toenemen, wat de binnenruimte ten goede komt. De totale lengte zal groeien met 2 cm, terwijl de hoogte van de sedan juist iets afneemt. Bij een grotere auto passen natuurlijk ook grotere wielen. Met deze gedachte zal 17 inch de kleinste wielmaat worden, met als optie nieuwe wielen in de maten 18 of 19 inch.

Voetgangersveiligheid
                                        De aangescherpte regels op het gebied van voetgangersveiligheid zal het design van veel auto’s drastisch doen veranderen. Daarom zal - naast de toegenomen wielbasis en een nagenoeg gelijkblijvende totale lengte - de overhang van de 5-serie aan de voorzijde sterk verminderen. Iets wat je heden al aantreft bij recent gelanceerde BMW’s.
                                        Motorengamma
                                        Onder de motorkap treffen we de bekende reeks BMW 6- en 8-cilinder motoren aan. Een 2.5 liter zes-in-lijn zal als basismotor dienen, terwijl de topuitvoeringen zullen worden uitgerust met een 4.8 liter V8-motor. Wellicht zal BMW haar twin-turbotechnologie - bekroond met de ‘Engine of the Year 2008 Award’ -gebruiken in combinatie met een V8-motor met een kleinere cilinderinhoud. In het absolute topmodel zal een aangepaste en krachtige versie van de 5.0 liter V10 worden gehangen. Dit model zal dan ook het label M mogen dragen.

2009
                                        De compleet nieuwe BMW 5-serie maakt zijn opwachting in 2009. Niet veel later zal de 5-serie Touring volgen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X