Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDit is en blijft een photoshop .
Inderdaad, maar hij zal bijna niets verschillen, wacht maar af, zal identiek zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDenk ook dat dat hem ongeveer is. Ik mis de e60 nu al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenToerke,
Nu ik eraan denk... Jij hebt die 19 inch velgen op je touring toch? Heb je dan rondom 4 keer dezelfde maat, dus dezelfde wielen achteraan als vooraan?
Vooraan - 245/35/19
Achteraan -275/30/19
Wel zitten er achteraan spacers van 2 cm
Comment
-
Dat er nog niet ergens officiele foto's opduiken, zo vlak voor de introduktie...
De laatste bestickering zal inmiddels van de auto's gehaald worden, de brochures zullen gereed zijn..., ...er hoeft maar één persoon te zijn die even wat fotootjes schiet en ze op het web plaatst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenDat er nog niet ergens officiele foto's opduiken, zo vlak voor de introduktie...
De laatste bestickering zal inmiddels van de auto's gehaald worden, de brochures zullen gereed zijn..., ...er hoeft maar één persoon te zijn die even wat fotootjes schiet en ze op het web plaatstsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Denk dat de foto's van auto und motor sport dichterbij de werkelijkheid komen dan die van autoweek. 't is toch te hopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk BerichtenDenk dat de foto's van auto und motor sport dichterbij de werkelijkheid komen dan die van autoweek. 't is toch te hopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenGeen vrees, kan je verzekeren dat het er toch allemaal nog een beetje anders zal uitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDe huidige styling staat mij gewoon niet aan. Ik vind zowel 7, x1 als 5gt niet mooi. De z4 dan weer wel.
Comment
-
Er is voor mij maar één BMW uit het Bangle-tijdperk die ik niet mooi vind, en dat is de BMW E65/E66. Het uiterlijk van deze 7 is na de facelift wel flink verbeterd, maar het dashboard blijft het lelijkste ooit van BMW.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEr is voor mij maar één BMW uit het Bangle-tijdperk die ik niet mooi vind, en dat is de BMW E65/E66. Het uiterlijk van deze 7 is na de facelift wel flink verbeterd, maar het dashboard blijft het lelijkste ooit van BMW.
Ik deel volledig de mening dat het interieur een van de lelijkste ooit is... Niet alleen qua design maar ook qua gebruikte materialen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichtensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZo gaat hij er toch niet uitzien.sigpic
Comment
Comment