Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is hem

Dit is de nieuwe 5-serie zonder camouflage.

Comment

• Dit is en blijft een photoshop .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Dit is en blijft een photoshop .

Inderdaad, maar hij zal bijna niets verschillen, wacht maar af, zal identiek zijn.

Comment

• Denk ook dat dat hem ongeveer is. Ik mis de e60 nu al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Denk ook dat dat hem ongeveer is. Ik mis de e60 nu al.
            Geen vrees, kan je verzekeren dat het er toch allemaal nog een beetje anders zal uitzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Toerke,

Nu ik eraan denk... Jij hebt die 19 inch velgen op je touring toch? Heb je dan rondom 4 keer dezelfde maat, dus dezelfde wielen achteraan als vooraan?
              Nope

Vooraan - 245/35/19
              Achteraan -275/30/19

Wel zitten er achteraan spacers van 2 cm

Comment

• Dat er nog niet ergens officiele foto's opduiken, zo vlak voor de introduktie...

De laatste bestickering zal inmiddels van de auto's gehaald worden, de brochures zullen gereed zijn..., ...er hoeft maar één persoon te zijn die even wat fotootjes schiet en ze op het web plaatst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                  Dat er nog niet ergens officiele foto's opduiken, zo vlak voor de introduktie...

De laatste bestickering zal inmiddels van de auto's gehaald worden, de brochures zullen gereed zijn..., ...er hoeft maar één persoon te zijn die even wat fotootjes schiet en ze op het web plaatst
                  Het is nog geen maandag. Er kan nog vanalles gebeuren tot die tijd...
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Nog meer interessant BMW nieuws
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Denk dat de foto's van auto und motor sport dichterbij de werkelijkheid komen dan die van autoweek. 't is toch te hopen...
                      2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                        Denk dat de foto's van auto und motor sport dichterbij de werkelijkheid komen dan die van autoweek. 't is toch te hopen...
                        Zijn al zeer oude renderings die zeer lichtjes aangepast zijn, de koplampunits kloppen trouwens niet helemaal als je naar de spyshots kijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Geen vrees, kan je verzekeren dat het er toch allemaal nog een beetje anders zal uitzien
                          De huidige styling staat mij gewoon niet aan. Ik vind zowel 7, x1 als 5gt niet mooi. De z4 dan weer wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            De huidige styling staat mij gewoon niet aan. Ik vind zowel 7, x1 als 5gt niet mooi. De z4 dan weer wel.
                            Ja, het is weer wat anders en terug wat gedurfder wat ze proberen... Smaak is en blijft smaak en das voor individu anders

Comment

• Ik vind de huidige styling schitterend!

BMW maakt weer gespierde limousines, zoals het dat hoort te doen.

De Bangle jaren zijn voor mij jaren om snel te vergeten.

Comment

• Er is voor mij maar één BMW uit het Bangle-tijdperk die ik niet mooi vind, en dat is de BMW E65/E66. Het uiterlijk van deze 7 is na de facelift wel flink verbeterd, maar het dashboard blijft het lelijkste ooit van BMW.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Er is voor mij maar één BMW uit het Bangle-tijdperk die ik niet mooi vind, en dat is de BMW E65/E66. Het uiterlijk van deze 7 is na de facelift wel flink verbeterd, maar het dashboard blijft het lelijkste ooit van BMW.
                                  Idd, de facelift was prachtig, op voorwaarde dat er een mooie velg onder stak.
                                  Ik deel volledig de mening dat het interieur een van de lelijkste ooit is... Niet alleen qua design maar ook qua gebruikte materialen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Knap
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zo gaat hij er toch niet uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Zo gaat hij er toch niet uitzien.
                                        Doeme....
                                        sigpic

Comment

• Eindelijk, hier wacht ik al lang op. Een sterk tegenoffensief van BMW vs de Audi's van de laatste jaren. Deze kar gaat zo prachtig worden

Comment

Working...
                                          X