Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [QUOTE=Jokke_vlo;3722714]De 4 drive kan ook niet ver meer af QUOTE]

NOOIT! >_<

En ik blijf de E60 knapper vinden
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
      Ik vind de huidige styling schitterend!

BMW maakt weer gespierde limousines, zoals het dat hoort te doen.

De Bangle jaren zijn voor mij jaren om snel te vergeten.
      Deze mening deel ik volledig. Het design van de laatste nieuwe bmw's, echt prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Zo gaat hij er toch niet uitzien.
        Hoezo niet, lijkt toch veel op wat we al gezien hebben van spypics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Hoezo niet, lijkt toch veel op wat we al gezien hebben van spypics
          De lichten worden anders met een scherpere hoek naar de zijkant toe. Zie je toch duidelijk op de échte spypics.

Onderbumper zal wel zo blijven, lichten niet.

Comment

• Nog een verbeterde 7-reeks. Ieder merk heeft zijn charmes natuurlijk. Wat schoon is, moet je behouden, waar hebben we dat nog gehoord... Nu begint Bmw de taktiek van Audi te kopiëren nice.

Comment

• Zie hier es....

Nog niet goed wakker, maar volgens mij is dit de nieuwe..
              `
              bron:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Eerste foto's Dat is toch best knap
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Letterlijk 'een tipje van de sluier lichten'

Ben zeer benieuwd voor de voorstelling morgen...

Comment

• Begint beetje op een eenheidsworst te gelijken....

Comment

• ligt er aardig dicht bij, toch echte foto?

edit: volledigheishalve:
                      Last edited by ; 22/11/2009, 12:36.

Comment

• Ik ben benieuwd hoe de poep er gaat uitzien.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten

ligt er aardig dicht bij, toch echte foto?

edit: volledigheishalve:
                          Photoshop op basis van de 5GT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            ligt er aardig dicht bij, toch echte foto?
                            Op die bovenste foto mist hij de naad die van de koplamp naar de wielkast loopt... niet dus.

Maar het zal idd aardig in de buurt liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DVW Bekijk Berichten
                              `
                              bron:

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=324168
                              Dat ziet er wel echt uit.

Te verwachten natuurlijk, maar zeer knap!!

Edit: krijgt ook side-view camera zie ik. Qua optielijst zal hij dus niet veel moeten onderdoen voor de F01...
                              Last edited by ; 22/11/2009, 13:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Begint beetje op een eenheidsworst te gelijken....
                                Dat is misschien wat m'n bedoelt met een tegenoffensief op Audi... Vroeger was het ook zo bij BMW.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Ik ben benieuwd hoe de poep er gaat uitzien.
                                Idem, dat zal een iets grotere verassing zijn.

Comment

`
                                  bron:

Jep, dat is hem!

Comment

`
                                    bron:

Ziet er zeer goed uit

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Begint beetje op een eenheidsworst te gelijken....
                                    Dat vind ik juist goed, terug naar vroeger zoals phil zegt.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    Dat is misschien wat m'n bedoelt met een tegenoffensief op Audi... Vroeger was het ook zo bij BMW.
                                    Dat vind ik juist zo knap aan Audi. BMW mag die lijn gerust doortrekken.

Comment

• Ik denk dat het ook niet mogelijk is om steeds een volledig nieuwe ontwerptaal op poten te zetten bij elk nieuw model. Dat is ook niet altijd nodig, kijk maar naar Audi.

Dit wordt enkel gedaan na lange perioden, of wanneer men merkt dat alle modellen wat minder goed verkopen.

Deze stijl van BMW kan ik alleen maar toejuichen.

Comment

• Ben benieuwd... Vanavond om 20u00 zou op Pistonheads de onthulling te volgen zijn...
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• 11.11.2009
                                          PRESS RELEASE

Munich. The World Premiere of the new BMW 5 Series Sedan, the synonym for aesthetics and Driving Pleasure in the premium middlerange segment, is about to take place.

We are releasing a short trailer teasing at the sporting and elegant design of the new BMW 5 Series Sedan, using the kinetic sculpture from the BMW Museum to create the silhouette.

On November 23rd, 8p.m. CET, the kinetic sculpture trailer will be replaced by a Live-Stream of the unveiling ceremony of the new BMW 5 Series Sedan. At the same time all relevant media information will be available for downloadind at the BMW Group PressClub.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X