ik heb er alle vertrouwen in dat dit een topper word
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik heb er alle vertrouwen in dat dit een topper word
Op die foto's is eigenlijk ook niks te zien hé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichteninstapmodel 2.5liter V6?
Moet die 2.5 sowieso geen "minder pk sterke" 3 liter zijn?
En zouden ze geen 2 liter als instapmodel meer maken?
Misschien hebben ze het over het instapmodel bij lancering, of misschien gaat hij wat meer up-market, wie weet.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joey_be Bekijk BerichtenIk vind persoonlijk de achterkant niet mooi, koffer iets te hoog en te kort en raam te horizontaal. Lijkt de nieuwe trend te zijn, de nieuwe mondeo had/heeft hetzelfde 'probleem'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk BerichtenZeg nooit V6 en BMW in dezelfde zin!
Misschien hebben ze het over het instapmodel bij lancering, of misschien gaat hij wat meer up-market, wie weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus Bekijk BerichtenNice sound als ik zo die BMW hoor op het filmpje.
Instapmodel standaard een 2.5 liter zes-in-lijn ?? Ja watte, ik hoop het eigenlijk allessinds.
Ik heb net ergens gelezen dat wat betreft de diesels er een nieuwe 523d op stapel staat dit zou de reeds in de 123d verkrijgbare 2 liter worden met dubbele turbo en zou goed zijn voor 204 PK en 400nM "dat is ni slecht"
Diesel:
520d – 2.0-litre 4-cyl turbo
530d – 3.0-litre straight-six turbo
535d – 3.0-litre straight-six twin-turbo
The 525d with its 3.0-litre single turbo diesel may be dropped for a 523d using BMW’s twin-turbo 2.0-litre diesel.
Petrol:
525i – 2.5-litre straight-six
530i – 3.0-litre straight-six
535i – 3.0-litre straight-six twin-turbo
550i – 4.4-litre V8 twin-turbo
M5 – 5.5-litre V10
Comment
Comment