Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat ik zeker verwacht is dat de middelste bult gaat verdwijnen. Bij de 7 is dat ook niet meer het geval.

Kijk ook eens naar die knoppen van de airco. Knap...

Tov mijn 530d, dat nog één van de eerste E60's is, lijkt het mij een forse vooruitgang...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zo ingepakt zeg.

Mooie auto wel.

Comment

• de nieuwe 5serie zal ook een pak duurder worden zeker dan de huidige

Comment

• Spionagefotograaf biedt kijkje in nieuwe 5-serie
          6 juli 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen · Foto´s Hanjo van Heiningen
          Als u de beelden van de nieuwe BMW 7-serie goed heeft bekeken dan zullen de foto’s van het interieur van de nieuwe 5-serie u bekend voorkomen. Tenminste, voor zover dat op de foto’s zichtbaar is. Het dashboard van de nieuwe Fünfer is ingepakt, maar je kunt wel zien dat BMW’s nieuwe iDrivesysteem oprukt in de nieuwe modellen.
          BMW was het eerste merk met een dergelijke muisknop waarmee je diverse menu’s kunt aflopen. Het scheelt een hoop knoppen op het dashboard maar het iDrive werd echter nog wel eens bekritiseerd omdat de draaiknop niet prettig werkt. Daar heeft BMW nu een oplossing voor, net als bij het MMI bedieningssysteem van Audi zitten er knoppen rondom de draaiknop, zodat je makkelijker van het ene in het andere menu komt. Bijvoorbeeld van navigatie naar entertainment. Die ene draaiknop had teveel functies. Verder krijgt de auto een elektronische handrem. Waar het met het uiterlijk van de nieuwe 5-serie naartoe gaat is moeilijk te zeggen, wanneer je afgaat op deze foto’s van een zwaar ingepakt exemplaar. Wel komt er op basis van de 5-serie een afgeleid model dat als PAS bekendstaat, of te wel Progressive Activity Sedan. Na de X6 dus opnieuw een opmerkelijk afgeleide van BMW. Maar hier rijdt de traditionele sedan, want de mensen die daarvan gecharmeerd zijn, wil BMW uiteraard voor het merk behouden. De introductie van de 5-serie laat nog tot ver in 2009 op zich wachten, dus de ontwikkelingsingenieurs hebben nog wel even de tijd.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dat interieur lijkt exact hetzelfde als dat van de 7-Reeks, gaat BMW terug een eenheidsworst worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Dat interieur lijkt exact hetzelfde als dat van de 7-Reeks, gaat BMW terug een eenheidsworst worden?
              Ik vind aan dat interieur eigenlijk niks verkeerd. Men zou er een voorbeeld aan moeten nemen
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Ik vind aan dat interieur eigenlijk niks verkeerd. Men zou er een voorbeeld aan moeten nemen
                Akkoord, maar als alle interieurs er hetzelfde uitzien is het maar een saaie boel vind ik.

Hopelijk hebben ze onder dat afdekzeil nog verassingen in petto...

Comment

• Ik ben nu al gecharmeerd van deze kar.
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                    Ik heb net ergens gelezen dat wat betreft de diesels er een nieuwe 523d op stapel staat dit zou de reeds in de 123d verkrijgbare 2 liter worden met dubbele turbo en zou goed zijn voor 204 PK en 400nM "dat is ni slecht"

Diesel:
                    520d – 2.0-litre 4-cyl turbo
                    530d – 3.0-litre straight-six turbo
                    535d – 3.0-litre straight-six twin-turbo
                    The 525d with its 3.0-litre single turbo diesel may be dropped for a 523d using BMW’s twin-turbo 2.0-litre diesel.
                    Petrol:
                    525i – 2.5-litre straight-six
                    530i – 3.0-litre straight-six
                    535i – 3.0-litre straight-six twin-turbo
                    550i – 4.4-litre V8 twin-turbo
                    M5 – 5.5-litre V10

da word wel ne vette 5 serie die nieuwe zo te zien
                    zijn er al pk gegevens van de motoren? als ik een nieuwe koop word het toch een 6cilinder benzine aan diesel gade nu toch geen winst meer maken, hupsake op lpi zetten die handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      de nieuwe 5serie zal ook een pak duurder worden zeker dan de huidige
                      +/- 5 %

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
                        da word wel ne vette 5 serie die nieuwe zo te zien
                        zijn er al pk gegevens van de motoren? als ik een nieuwe koop word het toch een 6cilinder benzine aan diesel gade nu toch geen winst meer maken, hupsake op lpi zetten die handel

die nieuwe modellen gaan allemaal wss directe injectie hebben en dan kunde uw lpi vergete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door black 2.2 Bekijk Berichten
                          die nieuwe modellen gaan allemaal wss directe injectie hebben en dan kunde uw lpi vergete
                          Inderdaad, heb het eens nagevraagd voor 330i en 335i, directe injectie kan niet op LPG. Weet iemand of dit "nog niet" is, of, "nooit" zal komen? Kan het technisch?

Comment

• moderne lpg installaties zoals lpi injecteren het gas ZELF in de cilinders dus kvrees dat het niet zal gaan ! tenzij ze echt iets nieuws zouden uitvinden mr dat kan evengoed nog 10jr duren dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                              Wat ik me nu plots afvraag bij het terugzien van de foto: aangezien de Idrive-knop zichtbaar is, wat zit er dan nog onder die doek op de armsteun?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Wat ik me nu plots afvraag bij het terugzien van de foto: aangezien de Idrive-knop zichtbaar is, wat zit er dan nog onder die doek op de armsteun?
                                das een fantasieke

Comment

• Volgens mijn wel heel bescheiden mening is de lijn van de nieuwe 5 heel dynamisch, de snoet vind ik ook best wel geslaagd, maar de grote hamvraag wordt weer wat gaan ze doen met de achterlichten.

Interieur heeft veel gemeen met zijn nog grotere broer, wat een opluchting is, maar het mag zich wel op enkele punten onderscheiden.

Motoren zullen zoals meeste Bmw motoren weer subliem worden!

Comment

• Wanneer wordt de voorstelling of de officiële foto's van deze verwacht?
                                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Misleiding voor als het doek er wel over ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

krijgt precies ook grote nieren

Comment

Working...
                                          X