Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zandmannetje Bekijk Berichten, ik vind die impressies juist zoveel lelijker dan de de gewone !
Comment
-
Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenWat een lelijke achterlichten!!!!!! De lelijke variant van een VW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenWat een lelijke achterlichten!!!!!! De lelijke variant van een VW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk vind persoonlijk vooral de klinknagels in de voorste spatborden dan weer heel mooi
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDeze impressie vind ik wel meevallen. De rest oogt niet echt stijlvol.
Er moet niets aan veranderd worden .
Hij is gewoon perfect, net zoals alle andere BMW's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zandmannetje Bekijk Berichten, ik vind die impressies juist zoveel lelijker dan de de gewone !
Isveel beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenzo zou ik hem ook wel willen.... maar tot 2010 gaat den deze niet meer meegaan vrees ik....OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
gaat mij niet om 'aankunnen'...ik ga gewoon zo lang niet meer rijden met een auto...als ik geluk heb dan loop ik hier nog 30 jaar in topvorm rond...en dan gaat het achteruit gaan gaan.... als ik telkens 7 jaar moet rijden ..dan kan ik maar goed 4 auto's meer verslijten.... dat zie ik niet zittentenzij er ooit een superkar komt die dan als verzamelobject gaat blijven...maar die gaat dan niet opgenomen worden in het officieele wagenbestand.
Comment
-
Comment