Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

amai ik vind die ook wel errug knap. elegant, sportief, totaal niet lomp. hmm da's pas een lekkere 5 serie.

Comment

neus vind ik hier echt wel subliem
      achterkant bij deze impressie imho veel te banaal Dan heeft de huidige meer karakter, zeker sinds de facelift met de ledjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
        Ik vind 'm veel weg hebben van 'n Lexus...
        Tiens tiens, zouden de rollen van copycat omgekeerd worden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Ik vind persoonlijk de achterkant niet mooi, koffer iets te hoog en te kort en raam te horizontaal. Lijkt de nieuwe trend te zijn, de nieuwe mondeo had/heeft hetzelfde 'probleem'.

Comment

Niet slecht voor een BMW
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

de 5-reeks is niet het model waar ze nu moeten aan werken want die is af
              dienen lelijken 3 daarintegen

Comment

Tja, de 3reeks moet nog eerst een facelift krijgen, dus nieuw model zal wel 2012 worden of zo.

Comment

Hij heeft te veel weg van dit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Hij heeft te veel weg van dit
                    lol idd

Comment

Knap!
                      nu nog een tof interieurke en wie weet....... wordt dit wel de volgende

Comment

ik vind het knap.
                        hopelijk gaan ze het interieur beter in elkaar steken want bij de huidige versie(toch voor de FL) is de kwaliteit ondermaats.

Comment

Lekkere impressies!

Comment

2010

te lang nog

Comment

Eind 2009 blijkbaar al te bestellen, de nieuwe 5.... stond gisteren bij de dealer nog naar een knap stockmodel te kijken van de 5 touring en vroeg hem hoe lang ze nog zouden meegaan, volgend jaar nieuwe 7 en binnen 2 jaar nieuwe 5. Dusja, zou beetje dom zijn om nu nog nieuwe 5 te kopen als je hem moet afschrijven over 5 jaar, rijd je 3 jaar met een "oud" model rond. Ook naar herverkoop toe geen slimme zet.

Comment

Er is wel een kans volgens mij dat de persfoto's al zullen vrijgegeven worden einde 2009. Ik verwacht dat de wagen dan in de showroom zal staan maart 2010 om ergens vanaf juni 2010 van de band te rollen.

Dat zou willen zeggen dat de huidige 5 geen 7 jaren is meegegaan.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Deed me onmiddelijk denken aan dit:

Comment

Ik vind de impressiefoto's tot nu toe lelijk, hopelijk veranderen die nog

de achterlichten zouden meer naar de 7-serie moeten gaan en niet naar een Mondeo

en inderdaad 2010 is nog heel ver

Comment

die voorlichten stralen niks van kracht uit
                                      en die achterkant,
                                      hij is zo.. vrouwelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                                        Deed me onmiddelijk denken aan dit:

Mij ook.
                                        Hopelijk pakt BMW het origineler aan.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik las laatst in de AutoVisie dat BMW zijn ontwerpen meer gaat aanpassen aan de Aziatische smaak, vanwege de groeiende afzetmarkt daar. De impressies laten dat iig al wel zien, met dat kleine, lieve, platte neusje en die grote, lompe kont

Hopen dat de impressies er flink naast zitten, want ik vind het maar nix zo

Comment

Working...
                                          X