amai ik vind die ook wel errug knap. elegant, sportief, totaal niet lomp. hmm da's pas een lekkere 5 serie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk vind 'm veel weg hebben van 'n Lexus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Niet slecht voor een BMWOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHij heeft te veel weg van dit
Comment
-
Eind 2009 blijkbaar al te bestellen, de nieuwe 5.... stond gisteren bij de dealer nog naar een knap stockmodel te kijken van de 5 touring en vroeg hem hoe lang ze nog zouden meegaan, volgend jaar nieuwe 7 en binnen 2 jaar nieuwe 5. Dusja, zou beetje dom zijn om nu nog nieuwe 5 te kopen als je hem moet afschrijven over 5 jaar, rijd je 3 jaar met een "oud" model rond. Ook naar herverkoop toe geen slimme zet.
Comment
-
Er is wel een kans volgens mij dat de persfoto's al zullen vrijgegeven worden einde 2009. Ik verwacht dat de wagen dan in de showroom zal staan maart 2010 om ergens vanaf juni 2010 van de band te rollen.
Dat zou willen zeggen dat de huidige 5 geen 7 jaren is meegegaan.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenDeed me onmiddelijk denken aan dit:
Hopelijk pakt BMW het origineler aan.
Comment
-
Ik las laatst in de AutoVisie dat BMW zijn ontwerpen meer gaat aanpassen aan de Aziatische smaak, vanwege de groeiende afzetmarkt daar. De impressies laten dat iig al wel zien, met dat kleine, lieve, platte neusje en die grote, lompe kont
Hopen dat de impressies er flink naast zitten, want ik vind het maar nix zo
Comment
Comment