Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tja, dat is nu nog koffiedik kijken hé. Maar ik denk dat je binnen exact 2 jaar geen nieuwe 5 zal hebben. Het zal zeker nog goed 2,5 jaar duren.

Een alternatief: De nieuwe 7 die er dit jaar nog komt. Binnen 2 jaar zijn daar de kinderziektes uit...

Ik ga sowieso wachten tot de nieuwe 5 er is. Op dat moment zal het een keuze worden tussen deze nieuwe 5, de nieuwe 7 of een X5...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Tja, dat is nu nog koffiedik kijken hé. Maar ik denk dat je binnen exact 2 jaar geen nieuwe 5 zal hebben. Het zal zeker nog goed 2,5 jaar duren.

Een alternatief: De nieuwe 7 die er dit jaar nog komt. Binnen 2 jaar zijn daar de kinderziektes uit...

Ik ga sowieso wachten tot de nieuwe 5 er is. Op dat moment zal het een keuze worden tussen deze nieuwe 5, de nieuwe 7 of een X5...

een 7serie is te groot voor mij , ik doe niet genoeg kilometers daarvoor en een 7serie voor rond de kerk te rijden

dus het word wachten op de nieuwe 5...

ofwel koop ik mij een volgend jaar een E92 M3 in okkasie , er zijn er altijd die maar 1 jaar rond rijden met hun auto's he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        een 7serie is te groot voor mij , ik doe niet genoeg kilometers daarvoor en een 7serie voor rond de kerk te rijden
        Een 7 serie is te dik om rond de kerk te rijden, maar een 5 niet??
        Als het toch is om rond te kerk te rijden, is een 3 serie dan niet voldoende?
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Een 7 serie is te dik om rond de kerk te rijden, maar een 5 niet??
          Als het toch is om rond te kerk te rijden, is een 3 serie dan niet voldoende?

oh het is niet echt voor rond de kerk te rijden , maar ik wil eigenlijk een dikke V6 diesel maar mijn 3serie verkopen voor een andere 3serie vind ik een beetje stom eigenlijk

dus wil ik liever een ander model en de 5serie spreekt mij wel aan...
          moest ik meer autostrade doen in de toekomst misschien toch een 7 maar ik denk van niet

Comment

oh het is niet echt voor rond de kerk te rijden , maar ik wil eigenlijk een dikke V6 diesel maar mijn 3serie verkopen voor een andere 3serie vind ik een beetje stom eigenlijk
            Als je een V6 diesel wilt dan zal je bij een ander merk dan BMW moeten gaan shoppen vrees 'k.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Als je een V6 diesel wilt dan zal je bij een ander merk dan BMW moeten gaan shoppen vrees 'k.
              ik bedoel een 6-cilinder diesel

Comment

ik bedoel een 6-cilinder diesel
                Een V6 diesel is ook een 6 cilinder diesel hoor.

Je bedoelt waarschijnlijk een zes-in-lijn diesel.
                'k Weet het, ik ben een muggezifterke.

Comment

Een V6 diesel is ook een 6 cilinder diesel hoor.

Je bedoelt waarschijnlijk een zes-in-lijn diesel.
                  'k Weet het, ik ben een muggezifterke.

dat bedoel ik dus ja ....

mijn volgende wagen word hoogst waarschijnlijk een 3 liter diesel zes-in-lijn ...

nu ist juist he

Comment

mijn volgende wagen word hoogst waarschijnlijk een 3 liter diesel zes-in-lijn ...
                    Daar hoef je wel geen 5 voor te kopen, die kan je ook krijgen in de 3 reeks.

nu ist juist he
                    Helemaal.

Comment

Daar hoef je wel geen 5 voor te kopen, die kan je ook krijgen in de 3 reeks.

Helemaal.

muggezifter

ALS ik een nieuwe wagen koop wil ik niet het zelfde model kopen dus geen 3 meer voor mij...
                      ofwel moeten de magische letters M3 daar op staan

dus optie 1

nieuwe 5serie in 2010

optie 2

okkasie E92 M3 in 2009

Comment

Eigenlijk is zo'n BMW 5 de perfecte mix van ruimte, comfort en sportiviteit.

Een BMW 5 is qua rijcomfort toch wel een klasse hoger dan een BMW 3.

Waarom zou een wagen eigenlijk nog groter moeten zijn dan een BMW 5?
                        Enkel als je dikwijls achteraan zit om te werken (minister-style) is de extra ruimte interessant. Vanuit het standpunt van de chauffeur is er volgens mij weinig beter dan bij een BMW 5. Een BMW 5 is door z'n compactere afmetingen handelbaarder dan een BMW 7.

Het grootste voordeel van de BMW 7 is de exclusiviteit. Doordat er geen lichte motoren in te krijgen zijn zit de BMW 7 in een hogere prijsklasse. Daardoor is een BMW 730d een stuk exclusiever dan een BMW 530d. Maar...ik blijf erbij...een BMW 530d rijdt wel plezanter.

Als de BMW 7 voorgesteld wordt ga ik zeer zeker eens testrijden, maar ik denk toch dat de nieuwe 5 meer kans maakt als opvolger voor onze 530d.
                        OO 00 OO

Comment

muggezifter

ALS ik een nieuwe wagen koop wil ik niet het zelfde model kopen dus geen 3 meer voor mij...
                          ofwel moeten de magische letters M3 daar op staan

dus optie 1

nieuwe 5serie in 2010

optie 2

okkasie E92 M3 in 2009
                          Of een Audi A5 3.0 TDI?
                          OO 00 OO

Comment

Of een Audi A5 3.0 TDI?

hmm ja die vind ik ook zeer mooi en ik heb hem testgereden enne damn da spel ga vooruit,

maar een Coupe als dagelijkse wagen wil ik niet , ofwel moet het een M3 zijn

twijfel twijfel twijfel ....

Comment

maar ik ga proberen te wachten tot 2010 op de nieuwe 5

proberen he

Comment

Eigenlijk is zo'n BMW 5 de perfecte mix van ruimte, comfort en sportiviteit.
                                Awel, dat vind ik nu ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk Berichten
                                  Tja, ivm de herverkoopwaarde: Géén automaat en géén navi geraken niet meer verkocht...

En ik kan het weten. Heb zeer veel moeite gehad om mijn E61 aan de straatstenen kwijt te geraken. Uiteindelijk toch verkocht met gigantisch verlies aan een vriend van mij

De reden was bij iedere verkoper/opkoper steeds dezelfde: Geen automaat in die klasse en geen navi
                                  Dat was ergens wel te voorspellen, is toen ook al gezegd geweest toen je hem kocht.

't Wordt is tijd dat ze het standaard maken...

Ik denk toch dat zoals Toerke zei je met de nieuwe vijf reeks in 2010 zal kunnen rondrijden...

Comment

hmm ja die vind ik ook zeer mooi en ik heb hem testgereden enne damn da spel ga vooruit,

maar een Coupe als dagelijkse wagen wil ik niet , ofwel moet het een M3 zijn

twijfel twijfel twijfel ....
                                    Ge wilt geene coupe als dagelijkse wagen, maar als het eenen M3 is wel
                                    Ik zou eene wagen gelijk eenen M3 al nooit als dagelijkse wagen pakken!
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Ge wilt geene coupe als dagelijkse wagen, maar als het eenen M3 is wel
                                      Ik zou eene wagen gelijk eenen M3 al nooit als dagelijkse wagen pakken!
                                      een coupe als dagelijkse wagen wil ik niet voor mijn kids , maar een M3 yep dat is iets anders hoor ...

elk zijn mening daarover he ...
                                      ik zou daar geen probleem mee hebben , ik zou niet weten waarom niet

Comment

Wij hebben nu een 3 coupé als tweede wagen. Deze wagen wordt tijdens de weekdagen gebruikt door mijn vrouw. Hiermee worden de kinderen naar het school gebracht en weer afgehaald. Onze kinderen zijn 3 en 4 jaar en zitten dus nog in kinderstoelen. Ook worden er de inkopen mee gedaan.

In 't weekend is dit onze gezinswagen om korte tripjes te doen.

Onze 5 is uiteindelijk mijn wagen. Hiermee rijd ik naar de klanten. Deze wagen is ook onze gezinswagen om op vakantie te gaan. Zo'n 5 is nu eenmaal ruimer...

Zo'n 3 coupé kan heel zeker als gezinswagen gebruikt worden. Het is wel wat moeilijker om de kinderen laten in- en uit te stappen. Zeker in ons geval als je ze nog moet vastgespen in hun stoeltjes. Toch vindt mijn vrouw het niet storend en wilde ze terug een coupé omwille van de mooiere lijn.
                                        Persoonlijk vind ik het grootste nadeel van zo'n coupé de breed uitzwaaiende deuren. Op bepaalde parkings is het niet simpel om in- en uit te stappen, om maar te zwijgen om de kinderen in- en uit te laten stappen en ze vast te gespen...

Maar goed, een coupé heeft iets magisch en mijn vrouwke is ervan betoverd...
                                        Last edited by BMWMB; 04/02/2008, 00:23.
                                        OO 00 OO

Comment

een coupe als dagelijkse wagen wil ik niet voor mijn kids , maar een M3 yep dat is iets anders hoor ...

elk zijn mening daarover he ...
                                          ik zou daar geen probleem mee hebben , ik zou niet weten waarom niet
                                          Inderdaad, meningen verschillen he. En maar goed ook, stel u voor dat iedereen met dezelfde wagens zou rijden, het zou saai zijn op de baan

Het feit dat ik persoonlijk een M3 niet als dagelijkse wagen zou zien zitten is om wille van zijn nogal hoge verbruik.

Nu ja, ik heb ooit gezegd dat ik nooit een BMW zou kopen, maar daar denk ik ondertussen wel al anders over
                                          Last edited by knight-rider; 04/02/2008, 19:41.

Comment

Working...
                                          X