Oorspronkelijk geplaatst door Sven V
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDe kans is groot dat ze die vanaf nu allemaal krijgen, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJap, ziet er aan te komen...hopelijk niet, want een kleine wagen heeft ook zo geen grote nieren nodig.
Comment
-
We have just bagged spy photos of the new BMW M5 out on test in Germany with its predecessor. The next-generation hot 5-series will not use the current 5.0-litre V10, which can only survive in production until 2011 because of ever-tightening emissions regs. In its place, the new M5 will use a twin-turbo V8 tuned to produce more power than today's hot-shot Five.
BRON
Comment
-
Op het forum van e60.net werd gemeld door iemand die het van een betrouwbare bron had vernomen (???) dat de nieuwe 5 pas in het voorjaar van 2010 in de showroom zal staan.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOver het design kan je nu echt nog niets zeggen. De camouflage laat nog niets zien...
Comment
-
Ik kijk uit naar deze wagen. Ik ben vrij zeker dat hij minder mooi zal zijn dan de huidige, en dat is niet bedoeld als belediging: ik vind de huidige 5 namelijk een magistraal mooie wagen. Wat een lijn zeg.Zonder enige twijfel de mooiste Bangle creatie. Jammer dat je hem vaker ziet rijden dan de Golf, waardoor je hem toch een beetje beu wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOp het forum van e60.net werd gemeld door iemand die het van een betrouwbare bron had vernomen (???) dat de nieuwe 5 pas in het voorjaar van 2010 in de showroom zal staan.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Volgens die planning zal de oude E60 nog gebouwd worden tot einde van het eerste trimester van 2010. Vanaf dan zal de nieuwe gebouwd worden.
Ik verwacht dus de officiële foto's vanaf januari 2010 en een eerste verschijning van de berline op het Salon van Genève. Vanaf maart/april verwacht ik de nieuwe 5 berline in de Belgische showrooms. De eerste leveringen zullen dan voor midden 2010 zijn.
Hoogstwaarschijnlijk zal de touring tesamen met het M-Sportpakket voorgesteld worden in september.
Als ik dus een 535d berline met M-sportpakket wil, dan zal ik moeten wachten tot begin 2011. Dan is onze 530d 7 jaar oud en heeft deze bijna 300.000km op de teller... Ik vrees dat ik zolang niet meer ga kunnen wachten...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichtenzie hier een planning list van wat er allemaal nog moet komen.........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDat is toch niet leesbaar...
Comment
Comment