Het is inderdaad wat wazig, maar voor mij toch net genoeg leesbaar...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sorry voor de kleine lettertjes van de planning maar ik heb dit moeten aanpassen of ik kreeg het niet opgeladen......en zoals de planning dus laat zien komt de nieuwe 5 pas in 2010 en volgt de touring half 2011 maar er wel wordt er over de nieuwe M5 nog niks vermeld en de kalender gaat tot 2012 ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk had gisteren ergens gelezen dat de verkoop van de huidige Z4 stopt in Augustus. De nieuwe zou voor begin 2009 zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenSorry voor de kleine lettertjes van de planning maar ik heb dit moeten aanpassen of ik kreeg het niet opgeladen......en zoals de planning dus laat zien komt de nieuwe 5 pas in 2010 en volgt de touring half 2011 maar er wel wordt er over de nieuwe M5 nog niks vermeld en de kalender gaat tot 2012 ???
ge kunt het toch op andere sites uploaden imageshack of zo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenSorry voor de kleine lettertjes van de planning maar ik heb dit moeten aanpassen of ik kreeg het niet opgeladen......en zoals de planning dus laat zien komt de nieuwe 5 pas in 2010 en volgt de touring half 2011 maar er wel wordt er over de nieuwe M5 nog niks vermeld en de kalender gaat tot 2012 ???
Volgens die planning zal de M5 geproduceerd worden tot einde 2010. Normaal gezien zal er dan wel onmiddellijk (maart 2011) een nieuwe M5 komen die misschien vanaf het begin zowel als berline als als touring te verkrijgen zal zijn. De tijd zal het ons leren...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenWe have just bagged spy photos of the new BMW M5 out on test in Germany with its predecessor. The next-generation hot 5-series will not use the current 5.0-litre V10, which can only survive in production until 2011 because of ever-tightening emissions regs. In its place, the new M5 will use a twin-turbo V8 tuned to produce more power than today's hot-shot Five.
BRON
Die emissienormen, wie heeft dat uitgevonden eigenlijk? Ik ga op die kerel z'n graf pissen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie emissienormen, wie heeft dat uitgevonden eigenlijk? Ik ga op die kerel z'n graf pissen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe neusgaten van de volgende 5 gaan precies minder groot worden dan die van z'n pas voorgestelde grote broer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenDeed me onmiddelijk denken aan dit:
Comment
-
BMW – die Bayern füllen neue Formate
Gib mir fünf. BMW hat's erhört und bringt Ende 2009 die nächste Generation der Oberklasse-Limousine. Dann hat es der 5er faustdick unterm Blech. Quasi alles, was moderne Technik im Auto ausmacht, wird im neuen Modell zu finden sein: aufgeladene Motoren mit Direkteinspritzung und Start-Stopp-System fürs Spritsparen, geregeltes Hinterachsdifferenzial und Aktivlenkung für höhere Dynamik in der Kurve. Der Fahrer wird natürlich auch unterstützt: zum Beispiel per Nachtsichtassistent mit Head-up-Anzeige und Spurhaltesystem.
Bron: Autobild
Hij zou dus al in 2009 voorgesteld worden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment