Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is inderdaad wat wazig, maar voor mij toch net genoeg leesbaar...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De nieuwe Z4 nog voor dit jaar?

Comment

• Als we deze planning moeten geloven wel...
        OO 00 OO

Comment

• Ik had gisteren ergens gelezen dat de verkoop van de huidige Z4 stopt in Augustus. De nieuwe zou voor begin 2009 zijn.

Comment

• Sorry voor de kleine lettertjes van de planning maar ik heb dit moeten aanpassen of ik kreeg het niet opgeladen......en zoals de planning dus laat zien komt de nieuwe 5 pas in 2010 en volgt de touring half 2011 maar er wel wordt er over de nieuwe M5 nog niks vermeld en de kalender gaat tot 2012 ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Ik had gisteren ergens gelezen dat de verkoop van de huidige Z4 stopt in Augustus. De nieuwe zou voor begin 2009 zijn.
              Dit klopt ook zelfs op de website van het laatste nieuws hebben ze het er al over gehad dat deze begin 2009 in de showroom zal staan.
              HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                Sorry voor de kleine lettertjes van de planning maar ik heb dit moeten aanpassen of ik kreeg het niet opgeladen......en zoals de planning dus laat zien komt de nieuwe 5 pas in 2010 en volgt de touring half 2011 maar er wel wordt er over de nieuwe M5 nog niks vermeld en de kalender gaat tot 2012 ???

ge kunt het toch op andere sites uploaden imageshack of zo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                  Sorry voor de kleine lettertjes van de planning maar ik heb dit moeten aanpassen of ik kreeg het niet opgeladen......en zoals de planning dus laat zien komt de nieuwe 5 pas in 2010 en volgt de touring half 2011 maar er wel wordt er over de nieuwe M5 nog niks vermeld en de kalender gaat tot 2012 ???
                  Wat je zegt klopt niet helemaal. Volgens die planning wordt de huidige touring (E61) 6 maanden langer gebouwd dan de berline (E60). De touring zal hoogstwaarschijnlijk vanaf september 2010 geproduceerd worden als modeljaar 2011.

Volgens die planning zal de M5 geproduceerd worden tot einde 2010. Normaal gezien zal er dan wel onmiddellijk (maart 2011) een nieuwe M5 komen die misschien vanaf het begin zowel als berline als als touring te verkrijgen zal zijn. De tijd zal het ons leren...
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    We have just bagged spy photos of the new BMW M5 out on test in Germany with its predecessor. The next-generation hot 5-series will not use the current 5.0-litre V10, which can only survive in production until 2011 because of ever-tightening emissions regs. In its place, the new M5 will use a twin-turbo V8 tuned to produce more power than today's hot-shot Five.

BRON
                    Da's toch om te spouwen zo jammer?

Die emissienormen, wie heeft dat uitgevonden eigenlijk? Ik ga op die kerel z'n graf pissen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Die emissienormen, wie heeft dat uitgevonden eigenlijk? Ik ga op die kerel z'n graf pissen denk ik.
                      ik ga mee

Comment

• ik vind het geen slecht idee...opnieuw een 8 ipv een 10 cylinder..maakt veel mooier geluid

Comment

• Maar wel met een turbo, wat dat geluid al meteen wat dempt

Comment

• Jammer. M was voor mij atmo power!

Comment

• Jammer is het inderdaad. Als ze er een goeie 500 pk en een mooi geluid uit kunnen krijgen ben ik wel tevreden.

Comment

• De neusgaten van de volgende 5 gaan precies minder groot worden dan die van z'n pas voorgestelde grote broer...

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  De neusgaten van de volgende 5 gaan precies minder groot worden dan die van z'n pas voorgestelde grote broer...

Idd, maar toch best nog groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                                    Deed me onmiddelijk denken aan dit:

hehe, had direct ook hetzelfde gedacht

Comment

• BMW – die Bayern füllen neue Formate

Gib mir fünf. BMW hat's erhört und bringt Ende 2009 die nächste Generation der Oberklasse-Limousine. Dann hat es der 5er faustdick unterm Blech. Quasi alles, was moderne Technik im Auto ausmacht, wird im neuen Modell zu finden sein: aufgeladene Motoren mit Direkteinspritzung und Start-Stopp-System fürs Spritsparen, geregeltes Hinterachsdifferenzial und Aktivlenkung für höhere Dynamik in der Kurve. Der Fahrer wird natürlich auch unterstützt: zum Beispiel per Nachtsichtassistent mit Head-up-Anzeige und Spurhaltesystem.

Bron: Autobild

Hij zou dus al in 2009 voorgesteld worden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik verwacht de officiële foto's ook eind 2009 om dan in maart/april 2010 in de showroom te staan.
                                        OO 00 OO

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X