Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bron: [www.autojunk.nl]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Nog altijd zwaar gecamoufleerd..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Da's toch om te spouwen zo jammer?

Die emissienormen, wie heeft dat uitgevonden eigenlijk? Ik ga op die kerel z'n graf pissen denk ik.
        dat wordt dan de eerste geblazen M? bah, ik ga mee pissen en kwil daarom nog nie wachten tot die kerel dood is
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
          Ik heb net ergens gelezen dat wat betreft de diesels er een nieuwe 523d op stapel staat dit zou de reeds in de 123d verkrijgbare 2 liter worden met dubbele turbo en zou goed zijn voor 204 PK en 400nM "dat is ni slecht"
          heeft er iemand info ivm de nieuwe 523d? Alle info welcom. bvb wanneer beschikbaar?
          thanks in advance!

Comment

• Zou die motor nog in de huidige 5 komen? Ik betwijfel dat...

Als deze motor in de nieuwe 5 komt dan zal je nog moeten wachten tot 2010...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind hem wel zeer kolosaal op de bovenstaande foto's. Wel mooi overigens.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keyserke Bekijk Berichten
                heeft er iemand info ivm de nieuwe 523d? Alle info welcom. bvb wanneer beschikbaar?
                thanks in advance!
                Dat wordt zeker wachten tot op het nieuwe model, ik denk niet dat ze die zoals hierboven al gezegd is nog in de oude gaan leggen.......maar als de mijne aan vervanging is koop ik me een nieuwe touring met deze motor zeker weten.....

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Die kar wordt vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Die kar wordt vet!
                      Het logo is allesinds een goed begin. De rest is nog af te wachten hé.

Comment

• Ik stel mij vragen bij het zien van die achterlichten.

Comment

• nu kunj toch nog niet veel besluiten ivm de achterlichten denk'k
                          freude am fahren

Comment

• hoi, ik kwam vandaag juist terug uit vakantie, en op de snelweg A3 tegen Nürnberg in Duitsland kwam ik deze tegen, natuurlijk op terugreis van vakantie camera in de aanslag

Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                            "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Ze laten al "iets meer" zichtbaar op de scoopwagen.

Comment

• Het zal nog lang wachten zijn op deze nieuwe 5. Er reden begin 2007 al 7-reeksen rond in dezelfde mate van camouflage. Dat is meer dan anderhalf jaar voor de voorstelling. Ik verwacht dat er geen nieuwe 5 van de band zal rollen voor midden 2010. Het is ook dan dat de huidige 5 net 7 jaar wordt. De 7 wordt volgende maand ook 7. Dat is dus de gemiddelde leeftijd voor een BMW-model. Voor de huidige 5 verwacht ik geen uitzondering.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Het zal nog lang wachten zijn op deze nieuwe 5. Er reden begin 2007 al 7-reeksen rond in dezelfde mate van camouflage. Dat is meer dan anderhalf jaar voor de voorstelling. Ik verwacht dat er geen nieuwe 5 van de band zal rollen voor midden 2010. Het is ook dan dat de huidige 5 net 7 jaar wordt. De 7 wordt volgende maand ook 7. Dat is dus de gemiddelde leeftijd voor een BMW-model. Voor de huidige 5 verwacht ik geen uitzondering.
                                  Ik denk dat hij vanaf Maart 2010 leverbaar zal worden. Het gaat rapper en rapper tegenwoordig....
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Daar kun je toch al wat meer op zien. Ik zie het helemaal goedkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                                      hoi, ik kwam vandaag juist terug uit vakantie, en op de snelweg A3 tegen Nürnberg in Duitsland kwam ik deze tegen, natuurlijk op terugreis van vakantie camera in de aanslag

het lijkt wel een kleine 7-Reeks te worden..
                                      de huidige generatie gelijkt toch helemaal niet goed op zijn grotere broer?
                                      freude am fahren

Comment

• Ohnee, die achterlichten...

Comment

• Ik denk dat het een prototype is van de nieuwe 7, kijk maar eens naar de prototypes van de 7 en vergelijk met die van de 5.
                                          Die achterdeur lijkt wel heel lang, misschien is dit een proto voor de 7 Lang.

Comment

Working...
                                          X