Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's toch om te spouwen zo jammer?
Die emissienormen, wie heeft dat uitgevonden eigenlijk? Ik ga op die kerel z'n graf pissen denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenIk heb net ergens gelezen dat wat betreft de diesels er een nieuwe 523d op stapel staat dit zou de reeds in de 123d verkrijgbare 2 liter worden met dubbele turbo en zou goed zijn voor 204 PK en 400nM "dat is ni slecht"
thanks in advance!
Comment
-
Zou die motor nog in de huidige 5 komen? Ik betwijfel dat...
Als deze motor in de nieuwe 5 komt dan zal je nog moeten wachten tot 2010...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Keyserke Bekijk Berichtenheeft er iemand info ivm de nieuwe 523d? Alle info welcom. bvb wanneer beschikbaar?
thanks in advance!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDie kar wordt vet!De rest is nog af te wachten hé.
Comment
-
-
Het zal nog lang wachten zijn op deze nieuwe 5. Er reden begin 2007 al 7-reeksen rond in dezelfde mate van camouflage. Dat is meer dan anderhalf jaar voor de voorstelling. Ik verwacht dat er geen nieuwe 5 van de band zal rollen voor midden 2010. Het is ook dan dat de huidige 5 net 7 jaar wordt. De 7 wordt volgende maand ook 7. Dat is dus de gemiddelde leeftijd voor een BMW-model. Voor de huidige 5 verwacht ik geen uitzondering.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet zal nog lang wachten zijn op deze nieuwe 5. Er reden begin 2007 al 7-reeksen rond in dezelfde mate van camouflage. Dat is meer dan anderhalf jaar voor de voorstelling. Ik verwacht dat er geen nieuwe 5 van de band zal rollen voor midden 2010. Het is ook dan dat de huidige 5 net 7 jaar wordt. De 7 wordt volgende maand ook 7. Dat is dus de gemiddelde leeftijd voor een BMW-model. Voor de huidige 5 verwacht ik geen uitzondering.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichtenhoi, ik kwam vandaag juist terug uit vakantie, en op de snelweg A3 tegen Nürnberg in Duitsland kwam ik deze tegen, natuurlijk op terugreis van vakantie camera in de aanslag
de huidige generatie gelijkt toch helemaal niet goed op zijn grotere broer?freude am fahren
Comment
Comment