Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Toch gewoon een 7 impressie?

Comment

• Een impressie van m'n voeten...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Een impressie van m'n voeten...
        idd! deze werd ook al gebruikt als impressie voor de nieuwe 7-reeks
        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Ik heb vandaag vernomen dat de nieuwe 5-serie wel eens de verrassing van 2009 zou kunne worden. Eerder dan verwacht dus.....we wachten af.

wie heeft u daarvoor opgebeld ?

Comment

• Mijn verkoper vertelde mij dat de nieuwe 5 pas in de lente van 2010 in de showroom zal staan.
            OO 00 OO

Comment

Mijn verkoper vertelde mij dat de nieuwe 5 pas in de lente van 2010 in de showroom zal staan.
              en die in Kortrijk is overtuigd dat hij er komt tegen eind 2009

we zullen moeten afwachten zeker ?

Comment

• Persfoto's komen er eind 2009, maar de wagen zal pas in de showroom staan in 2010.
                OO 00 OO

Comment

Persfoto's komen er eind 2009, maar de wagen zal pas in de showroom staan in 2010.
                  Ideaal. De A6 gaat buiten begin 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                    Ideaal. De A6 gaat buiten begin 2010

ook ideaal , de E90 gaat ook buiten in 2010

Comment

• Mijn 530d is in januari afgeschreven. Toch ga ik nog wachten om 'm te vervangen...
                      OO 00 OO

Comment

Persfoto's komen er eind 2009, maar de wagen zal pas in de showroom staan in 2010.
                        Zo is dat. Ik zie geen enkel reden waarom BMW het huidig model vroeger de laan uit zou sturen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          Zo is dat. Ik zie geen enkel reden waarom BMW het huidig model vroeger de laan uit zou sturen.
                          Ja en wij hebben hem nog in bestelling, dus wacht nog maar wat met de nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Ja en wij hebben hem nog in bestelling, dus wacht nog maar wat met de nieuwe
                            Hij is toch tijdloos, dus geen zorgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Hij is toch tijdloos, dus geen zorgen
                              Ik weet het nog niet, van de E39 kan ik dat nu al zeggen, van de E60 weet ik het nog niet.

Comment

• Voor mij mag die zo snel mogelijk uitkomen. Als er een nieuwe E uitkomt begint het te kriebelen. Maar de nieuwe 5 maakt momenteel meer kans. Anderzijds vind ik de E60 nog altijd knap en actueel
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Hoewel onze 530d nog rijdt als een klok, ben ik deze E60 toch stilaan beu gezien en gereden.

Onze verdeler bevestigde mij dat de nieuwe 5 pas in de showroom zal gaan begin 2010. Dat is nog vreselijk lang...
                                  OO 00 OO

Comment

Hoewel onze 530d nog rijdt als een klok, ben ik deze E60 toch stilaan beu gezien en gereden.

Onze verdeler bevestigde mij dat de nieuwe 5 pas in de showroom zal gaan begin 2010. Dat is nog vreselijk lang...
                                    De E is op komst, al is dat een benz natuurlijk
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Hmm begin 2010. Dan moeten we toch de 4 jaar volmaken met onze E Dat is spijtig. Hopelijk wordt de cc verkocht dan mag ik alvast BMW gaan rijden
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                        De E is op komst, al is dat een benz natuurlijk
                                        Ja we zijn de E wel een beetje beu nu na 15 jaar E-klasses (en daarvoor 200 serie). It's time for a change. Hoewel...als de E nu toch heel knap wordt. De tijd zal het leren.
                                        sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                          Hmm begin 2010. Dan moeten we toch de 4 jaar volmaken met onze E Dat is spijtig. Hopelijk wordt de cc verkocht dan mag ik alvast BMW gaan rijden
                                          Onze 530d wordt over enkele maanden al 5 jaar. Wat moet ik dan wel niet zeggen...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X