Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen impressie van m'n voeten...freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk heb vandaag vernomen dat de nieuwe 5-serie wel eens de verrassing van 2009 zou kunne worden. Eerder dan verwacht dus.....we wachten af.
wie heeft u daarvoor opgebeld ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn verkoper vertelde mij dat de nieuwe 5 pas in de lente van 2010 in de showroom zal staan.
we zullen moeten afwachten zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPersfoto's komen er eind 2009, maar de wagen zal pas in de showroom staan in 2010.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIdeaal. De A6 gaat buiten begin 2010
ook ideaal , de E90 gaat ook buiten in 2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPersfoto's komen er eind 2009, maar de wagen zal pas in de showroom staan in 2010.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZo is dat. Ik zie geen enkel reden waarom BMW het huidig model vroeger de laan uit zou sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJa en wij hebben hem nog in bestelling, dus wacht nog maar wat met de nieuwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHij is toch tijdloos, dus geen zorgen
Comment
-
Voor mij mag die zo snel mogelijk uitkomen. Als er een nieuwe E uitkomt begint het te kriebelen. Maar de nieuwe 5 maakt momenteel meer kans. Anderzijds vind ik de E60 nog altijd knap en actueelsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Hoewel onze 530d nog rijdt als een klok, ben ik deze E60 toch stilaan beu gezien en gereden.
Onze verdeler bevestigde mij dat de nieuwe 5 pas in de showroom zal gaan begin 2010. Dat is nog vreselijk lang...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoewel onze 530d nog rijdt als een klok, ben ik deze E60 toch stilaan beu gezien en gereden.
Onze verdeler bevestigde mij dat de nieuwe 5 pas in de showroom zal gaan begin 2010. Dat is nog vreselijk lang...
Comment
-
Hmm begin 2010. Dan moeten we toch de 4 jaar volmaken met onze E Dat is spijtig. Hopelijk wordt de cc verkocht dan mag ik alvast BMW gaan rijdensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenDe E is op komst, al is dat een benz natuurlijksigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHmm begin 2010. Dan moeten we toch de 4 jaar volmaken met onze E Dat is spijtig. Hopelijk wordt de cc verkocht dan mag ik alvast BMW gaan rijdenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment