Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaar gelook ik niets van...
en dat gij zolang gaat wachten geloof ik nog minder
tis nog zolang he ...
ik had gehoopt dat de nieuwe 5 er ging zijn begin 2010 , maar nu wordt er hier al gesproken van september 2010 en dat is nog zeer lang hoor
ik denk van nog op mijn tanden te bijten tot na het verlof 2009 , en dan begin ik op het gemak uit te kijken achter een opvolger voor mijn E90 ...
Comment
-
Comment
-
Ik moet toch eerlijk toegeven dat ik nog steeds zeer tevreden ben met onze 530d. Nu we de M3 als tweede wagen hebben wordt de 530d wat minder gebruikt. Ook heb ik nu de BMW7 gezien waar ik dus niet echt van overtuigd ben. Ik blijf me te jong vinden voor zo'n schip en ook is zo'n 7 vreselijk duur... uiteindelijk gaan we een moeilijke tijd tegemoet en is het toch belangrijk van financieel wat voorzichtiger te zijn...
Ik denk toch dat ik met onze 530d ga blijven rijden tot de nieuwe 5 er is. Stel dat ik pas begin 2011 eentje zal hebben, dan is onze 530d 7 jaar oud en zal deze 250.000km op de teller hebben. Dan heeft 'm perfect z'n dienst gedaan...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk toch dat ik met onze 530d ga blijven rijden tot de nieuwe 5 er is. Stel dat ik pas begin 2011 eentje zal hebben, dan is onze 530d 7 jaar oud en zal deze 250.000km op de teller hebben. Dan heeft 'm perfect z'n dienst gedaan...
Dan kan je spreken van een goei investering.
Anders is het een afschrijving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHoe is dat eigenlijk met de boekhouding, hoe calculeer je dat dan in?
Of zeg je niet op het begin ''ik ga deze auto 5 jaar gebruiken en schrijf hem op 5 jaar af af'' ...
En na 7 jaar kan je die gerust verkopen voor 1000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
uiteindelijk gaan we een moeilijke tijd tegemoet en is het toch belangrijk van financieel wat voorzichtiger te zijn...
hier sla je de nagel op zijn kop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhier sla je de nagel op zijn kop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHoe is dat eigenlijk met de boekhouding, hoe calculeer je dat dan in?
Of zeg je niet op het begin ''ik ga deze auto 5 jaar gebruiken en schrijf hem op 5 jaar af af'' ...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen personenwagen wordt boekhoudkundig over 5 jaar afgeschreven. Als je de wagen langer houdt dan 5 jaar heb je dus niet meer het fiscale voordeel van de jaarlijkse afschrijving, maar langs de andere kant kost de wagen dan ook minder voor het bedrijf. Als er andere investeringen kunnen gedaan worden binnen het bedrijf vind ik niet dat een wagen absoluut moet vervangen worden als deze afgeschreven is.
t is alleen zo verleidelijk he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDraai gewoon wa meer vet in de saucissen als besparing he, t is crisis voor iedereen
tis dat personeel die zoveel geld kost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen personenwagen wordt boekhoudkundig over 5 jaar afgeschreven. Als je de wagen langer houdt dan 5 jaar heb je dus niet meer het fiscale voordeel van de jaarlijkse afschrijving, maar langs de andere kant kost de wagen dan ook minder voor het bedrijf.
Als er andere investeringen kunnen gedaan worden binnen het bedrijf vind ik niet dat een wagen absoluut moet vervangen worden als deze afgeschreven is.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichtenklopt volledig maar er zijn wel zaakvoerders die hun wagen alsnog verkopen om wat zwart op te strijken.
Dan hebde gene auto meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentis dat personeel die zoveel geld kostOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDraai die dan mee in uw saucissen hé...
zonder personeel moet ik teveel werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten5 jaar ? Inderdaad, da klopt. Bij ons ook. Ik ken wel iemand die het op 3 jaar doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenstaat hier al ergensn iets over de 5 PAS die zou uitkomen eind volgend jaar?
Comment
-
Meer details nieuwe 5-serie bekend
10 december 2008 | Tekst: Marco Gorter
Op internet circuleren nieuwe details over de nieuwe BMW 5-serie. We moeten nog wachten tot 2010 voordat hij komt, dus voorlopig zullen we het met computerillustraties moeten doen. Wel is er meer informatie bekend over de techniek van de nieuwe Fünfer.
De nieuwe 5-serie, die intern de codenaam F10 draagt, gaat gebruik maken van een nieuw platform. Dit platform deelt de auto met de 7-serie en de volgende 6-serie. De wielbasis zal tussen deze modellen wel verschillen, evenals andere onderdelen van het platform, zodat de modellen wel duidelijk op zichzelf blijven staan. De wielbasis van de nieuwe 5 zal naar alle waarschijnlijkheid met een paar centimeter groeien. BMW zal het extra gewicht compenseren door met aluminium de carrosseriedelen lichter te maken.
Om de BMW sportief te laten rijden zal de voorwielophanging radicaal worden veranderd. De MacPhersons gaan eruit en worden vervangen door een nieuwe ophanging, gebaseerd op het multilink principe.
Ook op het gebied van motoren verandert er het één en ander. Zo gaat BMW sterk inzetten op turbo’s. De 540i krijgt een drieliter zes-in-lijn met twee turbo’s. De 550i krijgt een dubbelgeblazen V8. Ook de atmosferische V10 uit de huidige M5 moet het ontgelden, die wordt waarschijnlijk ook vervangen door een V8 bi-turbo. Op dieselgebied komt er een schone dieselmotor die eveneens wordt bijgestaan door twee turbo’s. Hybride aandrijving wordt ook verwacht, daar is BMW nu al mee bezig op de 7-serie en de X6.
Op het gebied van opties is de nieuwe 7-serie een goede richtlijn. Verwacht dus onder andere adaptieve dempers, dode hoek camera’s en nightvision.
Bron : AutoWeekEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment