verdorie daar gaan de atmo M's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenSpijtig inderdaad, ben toch benieuwd wat de nieuwe m5 zal presteren V10 was zalig, maar v8 is ook niet slecht.. ben benieuwd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEn hoogstwaarschijnlijk zal de 535d wel meer dan 300pk krijgen...
bij Monserez Kortrijk hadden ze mij dat ook al verteld dat de nieuwe 535d zeker meer dan 300 PK ging hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMaar uiteindelijk willen die nummers dus niks meer zeggen vanaf het volgende model:
540i = 3 liter 6 cyl
550i = 4 liter V8 ?
Look on it from the bright side.
Chiptuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEn hoogstwaarschijnlijk zal de 535d wel meer dan 300pk krijgen...
Ook een flinke verbetering. De huidige heeft 286pk zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Ook een flinke verbetering. De huidige heeft 286pk zeker?
Prefacelift 272 en facelift 286
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIndeed.
Prefacelift 272 en facelift 286
beter toch nog wat wachten dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boerkameel Bekijk BerichtenIk hoop dat hij er zoals de foto's gaat uitzien, dan denk ik dat ik van een 3 naar een 5je ga binnen 2 jaar.
zijn er ook al foto's van een touring?
ik hoop dat er ook een 523d komt 2.0l diesel 204pk!!
de touring mag er maar komen ten vroegste in 2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende touring mag er maar komen ten vroegste in 2011
Damn dan zal ik nog wel een jaar langer met deze sleur blijven rond rijden grapje hehe
Comment
-
Dit zou de voorbumper worden van de nieuwe 5...
Ter vergelijking: Destijds werd er ook een foto gepost van deze bumper van de nieuwe 7. Toen was er ook twijfel over de echtheid, maar nu de wagen voorgesteld is zien we toch dat het de waarheid was.
Wat me opvalt bij de nieuwe 5 zijn de nieren die minder groot zijn als bij de 7.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment