Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Spijtig inderdaad, ben toch benieuwd wat de nieuwe m5 zal presteren V10 was zalig, maar v8 is ook niet slecht.. ben benieuwd!
inderdaad. En een V8 levert dan wel weer een mooier geluid (hopelijk breken de turbo'sh et geluid niet af...) We zullen er ons maar bij moeten neerleggen dat dit de tendens wordt. het heeft natuurlijk heel wat voordelen in de strijd tegen "mooiere" wagens.
Ik hoop dat hij er zoals de foto's gaat uitzien, dan denk ik dat ik van een 3 naar een 5je ga binnen 2 jaar.
zijn er ook al foto's van een touring?
ik hoop dat er ook een 523d komt 2.0l diesel 204pk!!
Ik hoop dat hij er zoals de foto's gaat uitzien, dan denk ik dat ik van een 3 naar een 5je ga binnen 2 jaar.
zijn er ook al foto's van een touring?
ik hoop dat er ook een 523d komt 2.0l diesel 204pk!!
Ter vergelijking: Destijds werd er ook een foto gepost van deze bumper van de nieuwe 7. Toen was er ook twijfel over de echtheid, maar nu de wagen voorgesteld is zien we toch dat het de waarheid was.
Wat me opvalt bij de nieuwe 5 zijn de nieren die minder groot zijn als bij de 7.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment