Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voorstelling dan in Frankfürt? Zou ideaal zijn, een thuismatch voor BMW!

Comment

• Hey, ik zou binnenkort een nieuwe wagen nemen. Ik ben een liefhebber van de 5 reeks. Het probleem is dat als ik binnenkort nog een 5 reeks koop, ik binnen een jaar met het oude model rondbol. Ik zou absoluut een break willen. Indien de nieuwe 5 rond septmeber dit jaar uitkomt, hoelang is het dan nog wachten op de break??

Anders zou ik een A6 avant nemen aangezien deze net een facelift heeft gekregen. Ik vind het wel een mooie wagen, maar heb de 5 liever...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk Berichten
        Hey, ik zou binnenkort een nieuwe wagen nemen. Ik ben een liefhebber van de 5 reeks. Het probleem is dat als ik binnenkort nog een 5 reeks koop, ik binnen een jaar met het oude model rondbol. Ik zou absoluut een break willen. Indien de nieuwe 5 rond septmeber dit jaar uitkomt, hoelang is het dan nog wachten op de break??

Anders zou ik een A6 avant nemen aangezien deze net een facelift heeft gekregen. Ik vind het wel een mooie wagen, maar heb de 5 liever...
        Wij verwachten onze nieuwe BMW 5-Touring in maart. Het faceliftmodel is ook nog maar een goed jaar op de markt, en 't voordeel is dat je nu almaar meer packs aan grote korting kunt krijgen. Zo hebben wij het Exclusive-line, en ook nog extra's als panoramadak.. en dat allemaal voor een (relatief) schappelijk prijsje. Ik vind de BMW 5 ook nog altijd knapper dan bv de Audi A6.

Ik dacht onlangs gelezen te hebben dat de BMW 5 berline pas volgend jaar in maart zou voorgesteld worden, en dan zit er minstens nog een half jaar tussen vooraleer de break gelanceerd wordt..
        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk Berichten
          Hey, ik zou binnenkort een nieuwe wagen nemen. Ik ben een liefhebber van de 5 reeks. Het probleem is dat als ik binnenkort nog een 5 reeks koop, ik binnen een jaar met het oude model rondbol. Ik zou absoluut een break willen. Indien de nieuwe 5 rond septmeber dit jaar uitkomt, hoelang is het dan nog wachten op de break??

Ik verwacht het nieuwe model van de 5 touring ten vroegste in de tweede helft van 2010..
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruben_85 Bekijk Berichten
            Verkoper van Bmw Van Osch verwacht hem 4de kwartaal 2009
            verkoper van BMW Monserez Kortrijk verwacht hem in het 2de kwartaal 2010

zouen ze in de Limburg dan toch trager zijn ?

Comment

• Bij Monserez hebben ze het volgens mij bij het rechte eind.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Kan alleen maar meedelen wat ze mij vertellen e

Comment

• Knappe, maar helaas onrealistische impressie (als je de vorm van de "gelekte" bumper bekijkt).

Bron: www.autoweek.nl
                  freude am fahren

Comment

• Dat zou fantastisch zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Voorstelling dan in Frankfürt? Zou ideaal zijn, een thuismatch voor BMW!
                      Hopelijk worden de foto's rond juni vrijgegeven en is de officiële presentatie in Frankfurt ofzo hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Dat zou fantastisch zijn!
                        Nog iets te agressief/shockerend op dit moment denk ik.

Comment

• Past imo perfect naast de nieuwe 7. Sportief, lichtjes agressief, en toch niet erover, en zeker niet te controversieel.

Hopelijk ook een even mooi interieur als in de 7!

Comment

• Met al de schetsen die we al te zien krijgen, blijft het koffiedik kijken.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                                Ik hoop dat dit ver van de realiteit ligt.

Comment

• DIe shops beginnen er al wat meer op te trekken... ben benieuwd.

Sowieso zal hij wel wat vroeger uitlekken... is een gewoonte de dag van vandaag.

Comment

• De photshops op de laatste pagina's vind ik echt magnifiek!
                                    Hopelijk komt hij ook zo mooi agressief gelijnd!

Comment

• Eén ding staat alleszins al vast: hij wordt knapper dan de nieuwe E-klasse!

Comment

• Met grote janten ziet alles er vet uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Eén ding staat alleszins al vast: hij wordt knapper dan de nieuwe E-klasse!

Comment

Working...
                                          X