Voorstelling dan in Frankfürt? Zou ideaal zijn, een thuismatch voor BMW!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hey, ik zou binnenkort een nieuwe wagen nemen. Ik ben een liefhebber van de 5 reeks. Het probleem is dat als ik binnenkort nog een 5 reeks koop, ik binnen een jaar met het oude model rondbol. Ik zou absoluut een break willen. Indien de nieuwe 5 rond septmeber dit jaar uitkomt, hoelang is het dan nog wachten op de break??
Anders zou ik een A6 avant nemen aangezien deze net een facelift heeft gekregen. Ik vind het wel een mooie wagen, maar heb de 5 liever...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk BerichtenHey, ik zou binnenkort een nieuwe wagen nemen. Ik ben een liefhebber van de 5 reeks. Het probleem is dat als ik binnenkort nog een 5 reeks koop, ik binnen een jaar met het oude model rondbol. Ik zou absoluut een break willen. Indien de nieuwe 5 rond septmeber dit jaar uitkomt, hoelang is het dan nog wachten op de break??
Anders zou ik een A6 avant nemen aangezien deze net een facelift heeft gekregen. Ik vind het wel een mooie wagen, maar heb de 5 liever...
Ik dacht onlangs gelezen te hebben dat de BMW 5 berline pas volgend jaar in maart zou voorgesteld worden, en dan zit er minstens nog een half jaar tussen vooraleer de break gelanceerd wordt..freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregOrgy Bekijk BerichtenHey, ik zou binnenkort een nieuwe wagen nemen. Ik ben een liefhebber van de 5 reeks. Het probleem is dat als ik binnenkort nog een 5 reeks koop, ik binnen een jaar met het oude model rondbol. Ik zou absoluut een break willen. Indien de nieuwe 5 rond septmeber dit jaar uitkomt, hoelang is het dan nog wachten op de break??
Anders zou ik een A6 avant nemen aangezien deze net een facelift heeft gekregen. Ik vind het wel een mooie wagen, maar heb de 5 liever...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben_85 Bekijk BerichtenVerkoper van Bmw Van Osch verwacht hem 4de kwartaal 2009
zouen ze in de Limburg dan toch trager zijn ?
Comment
-
Knappe, maar helaas onrealistische impressie (als je de vorm van de "gelekte" bumper bekijkt).
Bron: www.autoweek.nlfreude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVoorstelling dan in Frankfürt? Zou ideaal zijn, een thuismatch voor BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDat zou fantastisch zijn!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEén ding staat alleszins al vast: hij wordt knapper dan de nieuwe E-klasse!
Comment
Comment