Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik verwacht dat samen met de touring ook het M-Sportpakket zal voorgesteld worden. Nog perfecter dus...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En is al bekend wanneer de M gepland staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik verwacht dat samen met de touring ook het M-Sportpakket zal voorgesteld worden. Nog perfecter dus...

halverwege 2011 open ik een topic of ik een diesel of een benzine neem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          En is al bekend wanneer de M gepland staat?
          Die verwacht ik in september 2011 op de IAA in Frankfurt.
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Impressies van Auto Motor und Sport

E-class eat your heart out!
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Second that, de E-klasse verdwijnt in het niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                halverwege 2011 open ik een topic of ik een diesel of een benzine neem

Neem maar eind 2010 zodat er zeker geen twijfel meer mogelijk is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                  Neem maar eind 2010 zodat er zeker geen twijfel meer mogelijk is

aja juist

dan heb ik nog wat meer tijd om te twijfelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Second that, de E-klasse verdwijnt in het niets.
                    Inderdaad, het exterieur toch. Interieur is nog afwachten maar ik verwacht niet dat de BMW wat dat betreft boven de Benz uitkomt.

Comment

• Als ze voor het interieur de richting van de 7 uitgaan, dan wordt het magnifiek denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                        Interieur is nog afwachten maar ik verwacht niet dat de BMW wat dat betreft boven de Benz uitkomt.
                        Dat durf ik betwijfelen. Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar kijk eens naar 7serie - S klasse

De 7 serie

S klasse

Comment

• Het dashboard van de huidige S is eerder gebaseerd op dat van de vorige 7.

Beide vind ik ze minder knap.

Het dashboard van de nieuwe 7 daarentegen is een schot in de roos. Toen ik voor de eerste keer plaatsnam in de wagen was ik serieus onder de indruk. Van een verbetering gesproken...
                          OO 00 OO

Comment

• Echt hé. Dat is gewoon een fenomenaal interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Impressies van Auto Motor und Sport

Super knappe impressie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Beide vind ik ze minder knap.
                                Ik vind het interieur van de S toch wel vet hoor

Comment

• Naaaaaais sjunruuuuf

Comment

• wat denken jullie dat de volgende M5 gaat worden? atmo of een 5L twin turbo of iets dergelijks?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      wat denken jullie dat de volgende M5 gaat worden? atmo of een 5L twin turbo of iets dergelijks?
                                      5.0 V8 twin turbo ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Dat durf ik betwijfelen. Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar kijk eens naar 7serie - S klasse
                                        Ik vind het interieur van de 7 zeer knap maar naast dat van de S moet het toch onderdoen vind ik persoonlijk. Alle andere interieurs van de huidige BMW's zijn afschuwelijk, ze kunnen er alleen maar op vooruit gaan.
                                        Het is zoals je zegt kwestie van smaak maar geef mij maar de interieurs van Audi en Mercedes.

Comment

• Naajs pics idd Matthi!
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X