Ik verwacht dat samen met de touring ook het M-Sportpakket zal voorgesteld worden. Nog perfecter dus...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk verwacht dat samen met de touring ook het M-Sportpakket zal voorgesteld worden. Nog perfecter dus...
halverwege 2011 open ik een topic of ik een diesel of een benzine neem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEn is al bekend wanneer de M gepland staat?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenImpressies van Auto Motor und Sport
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhalverwege 2011 open ik een topic of ik een diesel of een benzine neem
Neem maar eind 2010 zodat er zeker geen twijfel meer mogelijk is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenNeem maar eind 2010 zodat er zeker geen twijfel meer mogelijk is
aja juist
dan heb ik nog wat meer tijd om te twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSecond that, de E-klasse verdwijnt in het niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenInterieur is nog afwachten maar ik verwacht niet dat de BMW wat dat betreft boven de Benz uitkomt.
De 7 serie
S klasse
Comment
-
Het dashboard van de huidige S is eerder gebaseerd op dat van de vorige 7.
Beide vind ik ze minder knap.
Het dashboard van de nieuwe 7 daarentegen is een schot in de roos. Toen ik voor de eerste keer plaatsnam in de wagen was ik serieus onder de indruk. Van een verbetering gesproken...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenImpressies van Auto Motor und Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBeide vind ik ze minder knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwat denken jullie dat de volgende M5 gaat worden? atmo of een 5L twin turbo of iets dergelijks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat durf ik betwijfelen. Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar kijk eens naar 7serie - S klasse
Het is zoals je zegt kwestie van smaak maar geef mij maar de interieurs van Audi en Mercedes.
Comment
Comment