Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit wordt echt een prachtbak!
    moest even wennen aan de nieuwe designrichting (X1, 5GT, 7serie F01) maar ik begin het echt te waarderen! Het is een goede evolutie, maar niet zo shockerend als de vorige generatie onder Bangle.
    Vind het vooral super dat de nieren nu -volledig rechtopstaand- op het voorste punt van de wagen staan!

De spyshots laten een veelbelovende lijn zien!
    Laat maar komen

Comment

• Vet!

Alleen de achterkant van die break is wel even wennen...

Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik zeg: razendknap!
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Als de nieuwe 5 touring effectief zo op de markt komt is bij deze mijne volgende al vast gelegd.......ik moest toegeven dat ze bij Mercedes ook goed hun best hebben gedaan om van de nieuwe E reeks is geen saaie bompabak te maken maar deze 5 is toch nog net dat ietsje specialer en vooral more sexy........

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Die achterkant vind ik maar raar

Comment

• Die lichtstrip net onder de achterruit, dat kan je toch niet menen he?

Comment

• Ik denk en hoop van niet

Comment

• Het zal wel gaan om een gecamoufleerde chrome strip zoals bij de 7-serie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Die lichtstrip net onder de achterruit, dat kan je toch niet menen he?
                            Dat is toch camouflage. Daar komen geen lichten, hoogstens een chroméstrip.

Comment

Comment

• Als ik de vergelijking maak, denk ik niet dat het dit wordt. Ik kan alleen maar hopen dat dit het niet wordt, het zou jammer zijn...

Last edited by Roox; 10/04/2009, 10:28.
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• De verhoudingen kloppen in de verste verte niet.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• lijkt meer op een facelift 3 reeks,deze impressies
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Wel, dat dacht ik ook. De koffer lijkt zo kort dat deze renderings neigen naar een 3-reeks!
                                      De break ervan leek me meer aan te spreken, maar met deze impressies lijkt't nergens naartoe te gaan!

Comment

• De Hoffmeister-knik op de spyfoto's is ook veel vloeiender én mooier dan op die renderings..
                                        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

De nieuwe 1 reeks berline?

Comment

Working...
                                          X