Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou de 520d in het begin al beschikbaar zijn?

Comment

• 520D misschien niet maar waarschijnlijk wel de 523D , (2 L - 204 Pk - zie 123 D )

Comment

• Ik volg niet, wat is er dan met die 520d? is die motor aan het einde van zijn levenscyclus ofzo?
        en klopt het dat de
        116d , 118d, 120d en 123d (om de 1 reeks als vb te nemen) allemaal dezelfde motor hebben, maar gewoon andere drukvulling en motormanagement hebben?

En wat met die 520d dan? wordt dit iets speciaals ofzo?

Comment

• Wat betreft de motoren uit de 1-reeks, ze hebben dezelfde cilinderinhoud en dezelfde slag en boring maar daar stoppen de gelijkenissen. De 120d heeft al piëzo-elektrische injectoren i.t.t. de 118d die nog solenoïden heeft die injecteren op een lagere druk. Ik denk dat er ook een verschil is in de turbo's. Ik denk niet dat de goedkoopste modellen turboladers met variabele geometrie hebben. Het grootste verschil tussen de 120d en de 123d is het feit dat de 123d een sequentiële drukvulling gebruikt i.p.v. een enkelvoudige.

Je kan dus niet gewoon de software van je 116d aanpassen en plots een 120d onder de billen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Zou de 520d in het begin al beschikbaar zijn?
            Ik hoop alleszins van wel !

Het zal zeker deze motorisatie zijn die het moet gaan doen voor de 5 !

520d - 523d - 530d - 535d

Zoiets volgens mij, 2x de 2 liter en 2x de 3 liter...

We'll have to wait and see...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
              Dit wordt een vette ketel !!!
              Aan de hand van de huidige foto's zeker en vast. k'Heb vandaag zijn grootste concurrent tegengekomen: de nieuwe MB E-klasse. De poep is spuuuuglelijk !! BMW-5 zal hiervan kunnen profiteren volgens mij.
              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                Ik hoop alleszins van wel !

Het zal zeker deze motorisatie zijn die het moet gaan doen voor de 5 !

520d - 523d - 530d - 535d

Zoiets volgens mij, 2x de 2 liter en 2x de 3 liter...

We'll have to wait and see...
                Het zou mij niet verbazen moest er nog op het allerlaatste een 518d bijkomen (bij het huidige of het nieuwe model). Die heeft nu reeds ook al 143pk. De allereerste 520d had er 136pk.

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                  freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                    freude am fahren

Comment

• De nieren zullen in de bumper zitten voor de voetgangersveiligheid. Een bumper geeft meer mee dan een motorkap.

Comment

• Gaat bloedmooi zijn.

Comment

• Ik kan al niet meer wachten...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat komt inderdaad volledig in orde.

Comment

• Gisteren op de E40 gespot:

Comment

• Comment

• Ik veronderstel dat de witte de 5-Serie GT is?

Maar waarom is die 5-Serie nog zo fel ingepakt?
                                  freude am fahren

Comment

• Leuke spots! Zou de x35i/d hier nu ook een pijpje links en rechts krijgen, zoals er hier op de foto's te zien is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Leuke spots! Zou de x35i/d hier nu ook een pijpje links en rechts krijgen, zoals er hier op de foto's te zien is?

En wat een ervaring, rondom de wagens reden verschillende andere BMWs, onder andere een 7reeks, die kerel ging me echt van de baan rijden bij het zien van mn fototoestel.

Het was duidelijk te zien dat in de 2 X5en data bijgehouden werd, 4 man per wagen, allen met de laptop op de schoot...

Comment

• Wat een kar gaat dit worden. Dit zou wel eens een waardige vervanger van mijn A6 kunnen worden.
                                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                          Wat een kar gaat dit worden. Dit zou wel eens een waardige vervanger van mijn A6 kunnen worden.
                                          Het is wel een BMW eh

Comment

Working...
                                          X