Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
    Wat een kar gaat dit worden. Dit zou wel eens een waardige vervanger van mijn A6 kunnen worden.
    op je 22ste zo auto's
    wat werk doe jij wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      op je 22ste zo auto's
      wat werk doe jij wel?
      Hier een foto van zijn facebook.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Niet echt een luide M5 Zeker dat het een ///M is? Die hebben normaal veel dikkere bumpers en niet zulke velgen opliggen, de prototypes.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
            Afrit Merelbeke! Daar is vorige week iemand van de brug gesprongen...

Heerlijke vondst wel.

Comment

• Volgens Autobild zouden de volgende diesel motoren in de nieuwe GT en 5
              reeks komen :
              520D - 2.0L - 180 Pk
              525D - 2.0L - 210 Pk Biturbo
              530D - 3.0L- 245Pk
              535D - 3.0L - 290Pk Biturbo.
              De 4 cylinder 2.0L zou een volledig nieuwe motor zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
                Volgens Autobild zouden de volgende diesel motoren in de nieuwe GT en 5
                reeks komen :
                520D - 2.0L - 180 Pk
                525D - 2.0L - 210 Pk Biturbo
                530D - 3.0L- 245Pk
                535D - 3.0L - 290Pk Biturbo.
                De 4 cylinder 2.0L zou een volledig nieuwe motor zijn .

Als ik het goed begrijp wordt de 2.3d van de 123d met dubbele turbo en 204pk dus de 525d met 6pk extra?

Dat wordt ingewikkeld

Edith zegt dat ik te snel gelezen heb.

Comment

• De motor van de 123D stond niet in deze lijst waarschijnlijk omdat deze motor maar de euronorm 4 heeft.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Met wat geluk deze keer limousine én touring samen gelanceerd? Zou leuk zijn. Al is 't marketingtechnisch misschien iets beter om die lanceringen toch gescheiden te houden...

Comment

• Krijgt een dikke kont, vergeleken met de 7-serie is er niet veel verschil...
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Hopelijk toont het interieur ook grote gelijkenissen met dat van de 7!

Comment

Comment

• Als ik de foto van bumper van destijds bekijk en de laatste scoops van de afgeplakte touring, dan denk ik wel dat deze impressie van Autobild in de goede richting zit.

Dit wordt echt knap...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik heb toch wat moeite om die voor/onderbumper van de laatste modellen(7 Serie, Z4 en nu de nieuwe 5 Serie,...) echt mooi te vinden.

Misschien dat een M Pack veel goeds gaat doen.....

Comment

• Autobild zit er meestal heeeel dicht bij als de voorstelling niet veraf meer is. Hopelijk ook nu niet want hij ziet er prachtig uit

Comment

• Comment

• Zijn dit gewoon speculaties over hoe het nieuwe model er zal uit zien, of zijn het de echte foto's.
                                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                          Zijn dit gewoon speculaties over hoe het nieuwe model er zal uit zien, of zijn het de echte foto's.
                                          Dit zijn nog impressies maar deze komen nu toch wel vrij dicht in de buurt van de werkelijkheid
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X