De neus zal waarschijnlijk wel niet veel meer afwijken! Maar bij de kont heb ik toch wat mijn twijfels, en ook het profielbeeld van de Touring vind ik nogal vreemd..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichtende impressies zien er toch "klein" uit. de koffer is niet groter dan een 3reeks
De nuttige laadruimte (onder de kofferafdekking) zal niet kleiner worden denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurre00 Bekijk Berichtenik ben bang dat die zo zal falen,......
Het huidige model is moelijk te evenaren.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurre00 Bekijk Berichtenik ben bang dat die zo zal falen,......
Het huidige model is moelijk te evenaren.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenhmm ben ik het niet mee eens... Vind de E39 een stuk geslaagder dan het huidige model!sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDe E60 is toch zeker niet te versmaden in bepaalde combinaties
Comment
-
Ik heb de E39 altijd een mooie wagen gevonden. Toch vond ik toen de E38 knapper. Bij de voorstelling van de huidige E60 waren het enkel de koplampen vooraan waaraan ik moest wennen aan de buitenzijde. Het design van het dashboard heb ik van in het begin mooi gevonden. Het enige spijtige was de minderwaardige materiaalkeuze en afwerking. Toch heb ik de E60 altijd knapper gevonden dan de E65. Ik ben daarom des te meer benieuwd naar deze nieuwe 5, aangezien ik de huidige 7 een dijk van een wagen vind.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb de E39 altijd een mooie wagen gevonden. Toch vond ik toen de E38 knapper. Bij de voorstelling van de huidige E60 waren het enkel de koplampen vooraan waaraan ik moest wennen aan de buitenzijde. Het design van het dashboard heb ik van in het begin mooi gevonden. Het enige spijtige was de minderwaardige materiaalkeuze en afwerking. Toch heb ik de E60 altijd knapper gevonden dan de E65. Ik ben daarom des te meer benieuwd naar deze nieuwe 5, aangezien ik de huidige 7 een dijk van een wagen vind.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIn feite heeft de voorkant iets Volvo-achtigs.
Van de huidige of van de nieuwe bedoel je?sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zo naar de dealer gaan en vragen: " Is dit nu een Individual ?"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtenkijk eens wat beter... De witte lijnen die over de GT zijn getekend zijn de contouren van de 5 berline.
Sorry
Comment
Comment