Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De neus zal waarschijnlijk wel niet veel meer afwijken! Maar bij de kont heb ik toch wat mijn twijfels, en ook het profielbeeld van de Touring vind ik nogal vreemd..
    freude am fahren

Comment

• de impressies zien er toch "klein" uit. de koffer is niet groter dan een 3reeks

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik ben zeer benieuwd naar deze 5, de huidige vind ik een bijzonder knappe auto. Hopelijk vind ik dat ook vd volgende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
              de impressies zien er toch "klein" uit. de koffer is niet groter dan een 3reeks
              De kont zal wel een stuk sportiever gelijnd zijn maar de koffer zal toch een stuk dieper en breder zijn dan die van een E91 !

De nuttige laadruimte (onder de kofferafdekking) zal niet kleiner worden denk ik...

Comment

• ik ben bang dat die zo zal falen,......
                Het huidige model is moelijk te evenaren.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurre00 Bekijk Berichten
                  ik ben bang dat die zo zal falen,......
                  Dat was ook iedereen zijn reactie bij de wissel van de E39 naar de E60/61. En kijk welk succes ook deze is geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurre00 Bekijk Berichten
                    ik ben bang dat die zo zal falen,......
                    hmm ben ik het niet mee eens... Vind de E39 een stuk geslaagder dan het huidige model!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                      hmm ben ik het niet mee eens... Vind de E39 een stuk geslaagder dan het huidige model!
                      De E60 is toch zeker niet te versmaden in bepaalde combinaties
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        De E60 is toch zeker niet te versmaden in bepaalde combinaties
                        dat klopt zeker, maar om te zeggen dat de E60 bijna niet te overtreffen valt vind ik een sterke uitspraak. Vind het interieur een beetje goedkope uitstraling hebben tov de E39 in zijn glorietijd.

Comment

• Ik heb de E39 altijd een mooie wagen gevonden. Toch vond ik toen de E38 knapper. Bij de voorstelling van de huidige E60 waren het enkel de koplampen vooraan waaraan ik moest wennen aan de buitenzijde. Het design van het dashboard heb ik van in het begin mooi gevonden. Het enige spijtige was de minderwaardige materiaalkeuze en afwerking. Toch heb ik de E60 altijd knapper gevonden dan de E65. Ik ben daarom des te meer benieuwd naar deze nieuwe 5, aangezien ik de huidige 7 een dijk van een wagen vind.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Ik heb de E39 altijd een mooie wagen gevonden. Toch vond ik toen de E38 knapper. Bij de voorstelling van de huidige E60 waren het enkel de koplampen vooraan waaraan ik moest wennen aan de buitenzijde. Het design van het dashboard heb ik van in het begin mooi gevonden. Het enige spijtige was de minderwaardige materiaalkeuze en afwerking. Toch heb ik de E60 altijd knapper gevonden dan de E65. Ik ben daarom des te meer benieuwd naar deze nieuwe 5, aangezien ik de huidige 7 een dijk van een wagen vind.
                            Ga je nu toch wachten op de nieuwe 5 David? Moet toch een prachtige wagen worden. Moest ik nu per direct een BMW kunnen bestellen dan zou ik zonder meer een X6 bestellen.
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• In feite heeft de voorkant iets Volvo-achtigs.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                In feite heeft de voorkant iets Volvo-achtigs.

Van de huidige of van de nieuwe bedoel je?
                                sigpic

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik wil hem zo !

Zo naar de dealer gaan en vragen: " Is dit nu een Individual ?"

Comment

Dat is toch de 5 GT?
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• kijk eens wat beter... De witte lijnen die over de GT zijn getekend zijn de contouren van de 5 berline.
                                        OO 00 OO

Comment

kijk eens wat beter... De witte lijnen die over de GT zijn getekend zijn de contouren van de 5 berline.
                                          Nu zie ik hetSorry
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X