De vraag hierbij is enkel of dit de lijnen zijn van de E60 of van de F10?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe vraag hierbij is enkel of dit de lijnen zijn van de E60 of van de F10?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenZijn er ook speciale bmw spy sites waar je veel info kan vinden?
Althans voor alles wat de 5 reeks aanbelangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregV Bekijk BerichtenDe lijnen op de foto zullen van de E60 zijn.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Vandaag ben ik bij de verdeler geweest om een literke olie in onze M3 te laten bijvullen.
De verkoper wist me te vertellen dat de nieuwe 5 in maart 2010 in de showroom zal staan. Niets nieuws dus...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVandaag ben ik bij de verdeler geweest om een literke olie in onze M3 te laten bijvullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurre00 Bekijk Berichtenik ben bang dat die zo zal falen,......
Het huidige model is moelijk te evenaren.....
De huidige '5 was geïnspireerd op de vorige '7, en die was op z'n zachtst gezegd een vreemde verschijning. Zeer on-BMW, eigenlijk. De nieuwe '5 zal - vermoed ik - weer een kleine '7 worden zoals de E39 '5 als twee druppels water op z'n grote broer E38 '7 leek. Als dat zo is, dan zit het wel snor heb ik de indruk. Ook de materiaalkeuze is bij de nieuwe '7 terug op peil, dus de nieuwe '5 zal daar ook wel van profiteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is speciale olie hé...
Da's olie die ge net zoals alle andere olie in pullekes kunt kopen. Eigenlijk zou je met zo'n hoogtoerige motor van wat jaren zelfs ALTIJD een busje van 1L olie moeten bijhebben, om te kunnen bijvullen mocht het plots dringend nodig zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBullocks.
Da's olie die ge net zoals alle andere olie in pullekes kunt kopen. Eigenlijk zou je met zo'n hoogtoerige motor van wat jaren zelfs ALTIJD een busje van 1L olie moeten bijhebben, om te kunnen bijvullen mocht het plots dringend nodig zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBullocks.
Da's olie die ge net zoals alle andere olie in pullekes kunt kopen. Eigenlijk zou je met zo'n hoogtoerige motor van wat jaren zelfs ALTIJD een busje van 1L olie moeten bijhebben, om te kunnen bijvullen mocht het plots dringend nodig zijn...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk BerichtenMB gebruikt ook andere dan de usual 5w40 voor zijn amg modellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk BerichtenIn de M6 mag er enkel Castrol racing..
Ze hadden er bij BMW mobil ingedaan en twas omzeep.. We hebben hem bijna een maand kwijtgeweest omdat ze maar niet vonden wat er schol.. en het bleek dus de olie te zijn.. hoe gek dat ook klinkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNog steeds geen nieuwe fiets gekocht?
Comment
Comment