Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De vraag hierbij is enkel of dit de lijnen zijn van de E60 of van de F10?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      De vraag hierbij is enkel of dit de lijnen zijn van de E60 of van de F10?
      't Is dat je daar zo veel gaat uit kunnen afleiden.

Comment

• Zijn er ook speciale bmw spy sites waar je veel info kan vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          Zijn er ook speciale bmw spy sites waar je veel info kan vinden?

Find out all the latest about BMW's New 5 Series, the E60!

Althans voor alles wat de 5 reeks aanbelangt.

Comment

• De touring lijkt wel een reuze 1 hatch. Zalig.
            De neusgrille is als geroepen weer wat naar voren aan het hellen. Dat was namelijk zo mooi an BMW tot de jaren 90.

Comment

Hij zou toch hetzelfde onderstel moeten hebben toch? Als ik zo die voorwiel zie met die getekende lijn heb ik mijn twijfels. Vooral twijfels bij de tekening dan, omdat ik toch denkt dat hij hetzelfde onderstel zal delen.

Comment

• De lijnen op de foto zullen van de E60 zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregV Bekijk Berichten
                  De lijnen op de foto zullen van de E60 zijn.
                  Ben daar zo goed als zeker van!
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Vandaag ben ik bij de verdeler geweest om een literke olie in onze M3 te laten bijvullen.
                    De verkoper wist me te vertellen dat de nieuwe 5 in maart 2010 in de showroom zal staan. Niets nieuws dus...
                    OO 00 OO

Comment

Vandaag ben ik bij de verdeler geweest om een literke olie in onze M3 te laten bijvullen.
                      Gij rijdt daarvoor naar de garage?

Comment

• Dat is speciale olie hé...
                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurre00 Bekijk Berichten
                          ik ben bang dat die zo zal falen,......
                          Het huidige model is moelijk te evenaren.....
                          Het huidige model is één van de minder overtuigende '5 die we al kregen. Verkoopcijfers zitten altijd in stijgende lijn, maar vergeleken met de concurrentie heeft de huidige '5 het moeilijker. Z'n rijcapaciteiten zijn nog altijd zeer goed, maar 'ie kan zich op dat vlak in globo niet meer voor de concurrentie plaatsen. De materialen in het interieur (kunststof, leder) kunnen een PAK beter (maar 'ie is niet de enige die lijdt aan die kwaal, enkel Audi lijkt zich nog deels van die vloek te kunnen onttrekken). De E39 was imo globaal gezien (dus in zijn tijd geplaatst) een betere auto.

De huidige '5 was geïnspireerd op de vorige '7, en die was op z'n zachtst gezegd een vreemde verschijning. Zeer on-BMW, eigenlijk. De nieuwe '5 zal - vermoed ik - weer een kleine '7 worden zoals de E39 '5 als twee druppels water op z'n grote broer E38 '7 leek. Als dat zo is, dan zit het wel snor heb ik de indruk. Ook de materiaalkeuze is bij de nieuwe '7 terug op peil, dus de nieuwe '5 zal daar ook wel van profiteren.

Comment

Dat is speciale olie hé...
                            Bullocks.

Da's olie die ge net zoals alle andere olie in pullekes kunt kopen. Eigenlijk zou je met zo'n hoogtoerige motor van wat jaren zelfs ALTIJD een busje van 1L olie moeten bijhebben, om te kunnen bijvullen mocht het plots dringend nodig zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Bullocks.

Da's olie die ge net zoals alle andere olie in pullekes kunt kopen. Eigenlijk zou je met zo'n hoogtoerige motor van wat jaren zelfs ALTIJD een busje van 1L olie moeten bijhebben, om te kunnen bijvullen mocht het plots dringend nodig zijn...
                              MB gebruikt ook andere dan de usual 5w40 voor zijn amg modellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Bullocks.

Het was olie voor onze nieuwe M3...
                                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                  MB gebruikt ook andere dan de usual 5w40 voor zijn amg modellen
                                  Mobil 1, meer niet. Overal te koop.

Comment

• In de M6 mag er enkel Castrol racing..
                                    Ze hadden er bij BMW mobil ingedaan en twas omzeep.. We hebben hem bijna een maand kwijtgeweest omdat ze maar niet vonden wat er schol.. en het bleek dus de olie te zijn.. hoe gek dat ook klinkt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                                      In de M6 mag er enkel Castrol racing..
                                      Ze hadden er bij BMW mobil ingedaan en twas omzeep.. We hebben hem bijna een maand kwijtgeweest omdat ze maar niet vonden wat er schol.. en het bleek dus de olie te zijn.. hoe gek dat ook klinkt...
                                      Nog steeds geen nieuwe fiets gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Nog steeds geen nieuwe fiets gekocht?
                                        Ja toevallig vandaag ene gekregen.. nen ele schone ze!

Comment

• haha mooi zo

Ik zal ook nog wat ontopic gaan met wat scoops

Comment

Working...
                                          X