Met dat zijprofiel klopt precies iets niet. Die voorkant (M denk ik) is echt retedik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhaha mooi zo
Ik zal ook nog wat ontopic gaan met wat scoops
freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is speciale olie hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenNet zoals iricky zegt klopt het zijprofiel niet echt. Zo is de Hoffmeisterknik bv niet juist..
Zoals de meesten op het forum vind ik de 5 GT een gedrocht, en ik denk dat je dit dan niet veel beter kunt vinden. Ik zou het graag wat eleganter hebben, deze doet mij ook wat aan de 1coupé denken die ook zo wat te "vettig" is.
Alhoewel,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenCastrol TWS Motorsport 10W60 kan je denk ik wel in de Auto5 ofzo kopen hoorOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhaha mooi zo
Ik zal ook nog wat ontopic gaan met wat scoops
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDie laatste kan imo de M5 niet worden, ziet er té opzichtig uit en da's niet bmw z'n normale manier van doen. Ze zijn wel altijd sportief en agressief, maar niet het gehalte van 'kijk naar mij, hier ben ik' (behalve de 7 dan, maar da's gerechtvaardigd)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDie laatste kan imo de M5 niet worden, ziet er té opzichtig uit en da's niet bmw z'n normale manier van doen. Ze zijn wel altijd sportief en agressief, maar niet het gehalte van 'kijk naar mij, hier ben ik' (behalve de 7 dan, maar da's gerechtvaardigd)sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDie laatste kan imo de M5 niet worden, ziet er té opzichtig uit en da's niet bmw z'n normale manier van doen. Ze zijn wel altijd sportief en agressief, maar niet het gehalte van 'kijk naar mij, hier ben ik' (behalve de 7 dan, maar da's gerechtvaardigd)
BMW haalt daar nu net wel zijn succes uit .
De X6 is toch wel de wagen bij uitstek met het gehalte van 'kijk naar mij, hier ben ik'
Comment
-
True, het imago verandert stilaan, maar toch meen ik een zekere mate van ingetogenheid te vinden in hun wagens. De nieuwe vierkante uitlaten bij Mercedes vind ik zo'n vorm van 'niét-ingetogenheid'. Bij bmw blijft dat allemaal vrij normaal: 1 of 2 pijpjes langs de zijkant, en enkel op de topmotoren langs elke kant 1 pijpje (335i), met uitzondering van de M modellen natuurlijk.
Daarnaast kan je ook niet zeggen van de huidige M3, M5 en M6 dat ze auto's zijn die eruit springen door opvallendheid he? Allemaal vrij sober doch iets sportiever uiterlijk, afgezien van de uitlaten.
Maar blijkbaar willen ze zich duidelijker manifesteren en tonen: hier ben ik! En da's spijtig vind ik.
Comment
-
BMW 5-series Touring (2010): new spy photos
BMW has the luxury of being able to shift subtly the emphasis of the new 5-series Touring. Thanks to the arrival of the new 5-series Gran Turismo – unveiled last week – the new Five estate can fulfil a slightly different role.
Our new spyshots capture the Touring on test in Germany and the disguise is slowly dropping away to reveal the new 5-series sleeker new clothes. Compare the side profile shot with today’s estate: the newcomer has a noticeably faster angle to its tailgate (and a rear end that’s distinctly Audi A6-esque, we should add).
We’ll see the new saloon at the end of 2009 ahead of a motor show debut in spring 2010. Buyers will be able to buy the new 5-series, codenamed F10, in early 2010 with the F11 wagon following in autumn 2010.
How will the new BMW 5-series Touring be positioned?
These photos suggest it’s pretty much business as usual, but there’s the slightest suggestion that the new estate can be marginally sportier than today’s Touring – because the new 5-series GT is so huge inside, with adjustable rear seats, a split tailgate and its unusual tally of 7-series rivalling passenger room and X5 bootspace.
The Touring will keep its separately opening rear window and the usual estate paraphernalia, however.
It certainly looks sleeker than the 5-series GT!
That’s because it is. The Gran Turismo is the more practical, taller 5-series – both the F10 saloon and F11 Touring will be considerably lower and sleeker, according to those who’ve seen the cars.
Check out our previous 5-series scoop for the full engineering story, but here’s a précis of the engines on offer:
• 523i – 2.5-litre straight six
• 530i – 3.0-litre straight six
• 540i – 3.0-litre straight six twin-turbo
• 550i – 4.4-litre V8 twin-turbo
• M5 – 4.4-litre V8 twin-turbo
• 520d – 2.0-litre 4cyl turbo
• 530d – 3.0-litre straight-six turbo
• 535d – 3.0-litre straight-six twin-turbo
Bron: www.autoweek.nlfreude am fahren
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenWe’ll see the new saloon at the end of 2009 ahead of a motor show debut in spring 2010. Buyers will be able to buy the new 5-series, codenamed F10, in early 2010...
• 530d – 3.0-litre straight-six turbo
• 535d – 3.0-litre straight-six twin-turbo
Zo lang ga ik het toch nog uithouden. Als je die spypics bekijkt denk ik dat de nieuwe 5 een bloedmooie wagen gaat worden. Een 530d of 535d, beiden zijn ok voor mij...
Ik ga gaan voor één van de eersten. Het risico op kinderziektes ga ik erbij nemen. Eigenlijk denk ik dat dat risico bij de 5 beperkt gaat zijn, temeer de motoren sowieso al beproefd zijn en ook de nieuwe Idrive dan al even beschikbaar is in de andere BMW-modellen. Ik ben er toch wel gerust in. Trouwens, als er problemen zijn wordt het toch steeds onder garantie opgelost.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe officiële foto's zullen dus voor december 2009 zijn, terwijl de wagen in maart in de showroom zal staan.
Zo lang ga ik het toch nog uithouden. Als je die spypics bekijkt denk ik dat de nieuwe 5 een bloedmooie wagen gaat worden. Een 530d of 535d, beiden zijn ok voor mij...
Ik ga gaan voor één van de eersten. Het risico op kinderziektes ga ik erbij nemen. Eigenlijk denk ik dat dat risico bij de 5 beperkt gaat zijn, temeer de motoren sowieso al beproefd zijn en ook de nieuwe Idrive dan al even beschikbaar is in de andere BMW-modellen. Ik ben er toch wel gerust in. Trouwens, als er problemen zijn wordt het toch steeds onder garantie opgelost.
groot gelijk BMWMB ...
nog "efkes" op de tanden bijten dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe officiële foto's zullen dus voor december 2009 zijn, terwijl de wagen in maart in de showroom zal staan.
Ik ga gaan voor één van de eersten. Het risico op kinderziektes ga ik erbij nemen. Eigenlijk denk ik dat dat risico bij de 5 beperkt gaat zijn, temeer de motoren sowieso al beproefd zijn en ook de nieuwe Idrive dan al even beschikbaar is in de andere BMW-modellen. Ik ben er toch wel gerust in. Trouwens, als er problemen zijn wordt het toch steeds onder garantie opgelost.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment