Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
    MB gebruikt ook andere dan de usual 5w40 voor zijn amg modellen
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Het was olie voor onze nieuwe M3...
    Maar die is net zozeer in bidons te krijgen als alle andere olie. Of 'k moet me zeer sterk vergissen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
      Check out our previous 5-series scoop for the full engineering story, but here’s a précis of the engines on offer:

• 523i – 2.5-litre straight six
      • 530i – 3.0-litre straight six
      • 540i – 3.0-litre straight six twin-turbo
      • 550i – 4.4-litre V8 twin-turbo
      • M5 – 4.4-litre V8 twin-turbo

• 520d – 2.0-litre 4cyl turbo
      • 530d – 3.0-litre straight-six turbo
      • 535d – 3.0-litre straight-six twin-turbo
      Lijkt me al achterhaald.

De nieuwe 3-liter R6 single-turbo met DFI en Valvetronic zal wel de dienst uitmaken in de "540i", vermoed ik. En er waren toch ook al geruchten dat de volgende dieselgeneratie bijna integraal twee turbo's zouden krijgen, zoals ook Mercedes nu doet?

Comment

• Ik ben eens benieuwd welke diesels beschikbaar gaan zijn bij de voorstelling...

Meestal zijn niet alle dieselmotoren onmiddellijk beschikbaar. Zo was de E60 in 't begin enkel als 530d beschikbaar terwijl de E39 toch al wel als 520d en 525d beschikbaar was.
        Zo zie je nu ook dat de 730d beschikbaar is, terwijl de 735d ( of 740d, wat zal het worden? ) pas in september zal komen. Bij de vorige 7 was er zelfs geen diesel beschikbaar bij de voorstelling, terwijl de E38 wel als 730d beschikbaar was...

Dit wordt volgens mij gedaan uit commerciële overwegingen.

Ik ben benieuwd...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Idd. Op een dikke naft verdient men meer (een 4,4-liter V8 kost in productie zelfs minder dan een 3-liter diesel met dure turbo en duur inspuitsysteem, imo), en in 't begin heb je altijd wannahavenomatherwhatengine-impulsaankopen. Plus : landen waar diesels hoge toppen scheren (b.v. in België, denk dat dik 90% van de S en '7 en A8 diesels zijn), zijn uiteindelijk in mondiale verkoopcijfers nog altijd maar peanuts.

Comment

• 540i

droommotor:
            kleinste (fiscaal) zescilinder (geluid en souplesse) mét turbo (lage trek en bergen).

Comment

Ik ben eens benieuwd welke diesels beschikbaar gaan zijn bij de voorstelling...

Meestal zijn niet alle dieselmotoren onmiddellijk beschikbaar. Zo was de E60 in 't begin enkel als 530d beschikbaar terwijl de E39 toch al wel als 520d en 525d beschikbaar was.
              Zo zie je nu ook dat de 730d beschikbaar is, terwijl de 735d ( of 740d, wat zal het worden? ) pas in september zal komen. Bij de vorige 7 was er zelfs geen diesel beschikbaar bij de voorstelling, terwijl de E38 wel als 730d beschikbaar was...

Ik ben benieuwd...
              De E39 had dan ook eerst nog de 525tds-versie. Ik dacht dat de 520d daar ook pas vrij laat kwam bij dat model. Maar we zullen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                De E39 had dan ook eerst nog de 525tds-versie. Ik dacht dat de 520d daar ook pas vrij laat kwam bij dat model. Maar we zullen zien.
                E39 was er in het begin als 525 td & tds. 520d kwam er pas rond de fl.

Comment

• E39 was bij de voorstelling enkel als 525tds te krijgen wat dieselmotoren betreft. Pas enige tijd later werd een 525td aan het gamma toegevoegd. Eind 1998 kwam er de 530d die een half jaar voor de facelift bijgestaan werd door de 520d en 525d. Dat was ook een commerciële zet om dat nog net voor de facelift te doen...
                  OO 00 OO

Comment

• Inderdaad. De 525 td kwam er pas in '97.

Comment

• !!!!
                      Juist hetzelfde interieur als de 7...
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Dat onderste deel van het dashboard ziet er toch maar raar uit...

Dat het een 535d is klopt ook niet, want het is een handgeschakelde...

OO 00 OO

Comment

Dat onderste deel van het dashboard ziet er toch maar raar uit...

Dat het een 535d is klopt ook niet, want het is een handgeschakelde...

Had het ook al gezien. Denk niet dat er een handgeschakelde versie van komt. Zou beetje zot zijn...
                          Nu je het zegt, het onderste deel van de middenconsole lijkt er zowat opgeplakt.
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Wauw !! knap!! Zal waarschijnlijk ook wel de werkelijkheid benaderen?
                              freude am fahren

Comment

• Wat zal de E-klasse slecht verkopen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  ja hallo!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                    binnen 2-3 jaar zie ik mij dat nog kopen ...
                                    in okkasie natuurlijk

Comment

• MAN dat is VET!!!!!!!!

Comment

• Ik denk dat deze vijf over de E-klasse heen gaat lopen wat betreft de verkoopcijfers.
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Comment

Working...
                                          X