Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Erg knap. Hoewel ik de bumper waat kaal vind. M-pack zal noodzakelijk zijn. Valt me wel op dat deze qua design dichter bij de E39 ligt dan de huidige E60. Waar oop zich helemaal niets mis mee issigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenErg knap. Hoewel ik de bumper waat kaal vind. M-pack zal noodzakelijk zijn. Valt me wel op dat deze qua design dichter bij de E39 ligt dan de huidige E60. Waar oop zich helemaal niets mis mee is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
Alleen die grote nieren, 'k ben er geen fan van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMooi!
Alleen die grote nieren, 'k ben er geen fan van...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenZegt de single-frame man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls 'm zo gaat worden, dan koop ik mij een 7...
jaja
Comment
-
-
Op de één of andere manier vind ik dit weer een échte BMW. Die rechtopstaande nieren een daardoor statige voorkomen vind ik zooo BMWish! Mooi!sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenOp de één of andere manier vind ik dit weer een échte BMW. Die rechtopstaande nieren een daardoor statige voorkomen vind ik zooo BMWish! Mooi!
ik hou van een statige wagen, maar niet agressief.
bv de CLS is zeer statig heel sportief, maar niet agressief, naar mijn mening.Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
De rechtopstaande nieren, de enigszins langwerpige lichten en de horizontale lijnen in de bumper doen mij denken aan de E38 en dat vind ik nog steeds de meest statige BMWsigpic
Comment
-
Comment