Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe meer ik de foto's bekijk, hoe minder speciaal ik deze nieuwe 5 begin te vinden. Misschien dat betere foto's dat idee terug zullen veranderen.
Van één ding ben ik wel zo goed als zeker. Als ik mij een 7 zou kopen, zal ik absoluut geen spijt hebben eens de 5 in showroom staat. Ik kan fout zijn, maar ik vrees dat het design van de nieuwe 5 minder speciaal gaat zijn dan dat van de 7...
Tijd brengt raad...
BMWMB ik geef je volledig gelijk!
Hoe meer ik ze bekijk, hoe meer ik zoiets heb van: 'Tja, de 5 zal altijd de 5 blijven'. Er komt eens niet iets vernieuwend.
ik zit met ongelooflijk veel vlinders in mijn buik als ik dan de XF bekijk van Jaguar... Da's eens iets nieuws...
Maar ja ik blijf tandenbijten totdat ik het nieuwe model heb kunnen vergelijken met de XF...
In ieder geval is het wel zo dat de XF momenteel een streep voor heeft, zeker qua afwerking en standaardopties...
Eens zien wat BMW daar tegenover zal zetten als standaardopties.
Ze zullen wel iets moeten doen, want in de meeste testen die ik lees komt de XF er met vlag en wimpel bovenuit (meerdere keren heeft de 535d van de XF 3.0d s verloren).
Patience is a virtue, but damn mine is being tested....
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Hoe meer ik ze bekijk, hoe meer ik zoiets heb van: 'Tja, de 5 zal altijd de 5 blijven'. Er komt eens niet iets vernieuwend.
ik zit met ongelooflijk veel vlinders in mijn buik als ik dan de XF bekijk van Jaguar... Da's eens iets nieuws...
Maar ja ik blijf tandenbijten totdat ik het nieuwe model heb kunnen vergelijken met de XF...
In ieder geval is het wel zo dat de XF momenteel een streep voor heeft, zeker qua afwerking en standaardopties...
Eens zien wat BMW daar tegenover zal zetten als standaardopties.
Ze zullen wel iets moeten doen, want in de meeste testen die ik lees komt de XF er met vlag en wimpel bovenuit (meerdere keren heeft de 535d van de XF 3.0d s verloren).
Patience is a virtue, but damn mine is being tested....
Een 5 Serie heeft altijd iets van de 2 werelden gehad.
Beetje sportieviteit van een 3 Serie en beetje comfort van een 7 Serie.
Volgens de verkoper van BMW komt de nieuwe 5 in eerste instantie niet beschikbaar met de nieuwe übersterke diesel uit de 7-serie. Hij zei zelfs dat die misschien helemaal niet in de nieuwe 5 zou komen, maar dit lijkt me sterk.
Hoe meer ik de foto's bekijk, hoe minder speciaal ik deze nieuwe 5 begin te vinden. Misschien dat betere foto's dat idee terug zullen veranderen.
Van één ding ben ik wel zo goed als zeker. Als ik mij een 7 zou kopen, zal ik absoluut geen spijt hebben eens de 5 in showroom staat. Ik kan fout zijn, maar ik vrees dat het design van de nieuwe 5 minder speciaal gaat zijn dan dat van de 7...
Tijd brengt raad...
Ik zou echt wachten tot je de 5 ook eens irl hebt gezien, gedachten kunnen zeer snel omslaan weet je.
Van mij mag het zoiets worden. Ik vind dat er op een BMW L-vormige achterlichten horen.
Toch denk ik dat de achterlichten anders, niet L-vormig worden.
Als je goed naar de foto kijkt dan zie je dat de achteruitrij-lichten er nog boven zitten. Ik vrees dus dat de vorm van de achterlichten meer lijken op de 3-Serie van voor de facelift.....
Comment