Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ziet er allemaal veelbelovend uit

Comment

• ik vind de neus op deze foto ook wat weg hebben van de nieuwe Z4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Ik denk dat die neus toch niet volledig klopt op bovenstaande foto (check onder andere de koplampen..);
          Volgende foto - die eerder hier al verscheen - zal er volgens mij dichter opzitten:

freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
            Volgens de verkoper van BMW komt de nieuwe 5 in eerste instantie niet beschikbaar met de nieuwe übersterke diesel uit de 7-serie. Hij zei zelfs dat die misschien helemaal niet in de nieuwe 5 zou komen, maar dit lijkt me sterk.
            Dat deze motor niet vanaf de voorstelling beschikbaar zal zijn zou wel eens kunnen zijn. Dat deze motor helemaal niet in de 5 komt is zeker onjuist.

Persoonlijk hoop ik wel dat deze motor vanaf de voorstelling beschikbaar zal zijn omdat deze motor mij het sterkst interesseert. Als dat niet zo is, dan zal ik een 530d kiezen, want nog langer wachten doe ik zeker niet.

We weten dat BMW niet alle dieselmotoren vanaf de voorstelling aanbiedt. Bij de E60 was dat enkel de 530d terwijl in de E39 toch al wel een 525d en 520d beschikbaar was. Ik ben benieuwd met welke dieselmotoren de 5 zal voorgesteld worden... Over een half jaar zullen we het weten.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
              Toch denk ik dat de achterlichten anders, niet L-vormig worden.
              Als je goed naar de foto kijkt dan zie je dat de achteruitrij-lichten er nog boven zitten. Ik vrees dus dat de vorm van de achterlichten meer lijken op de 3-Serie van voor de facelift.....

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Den A6 svp

Comment

• Is er eigenlijk al bekend met welke motoren hij zal gelanceerd worden? Bij de E60 was de 530d de enige dieselmotor in het begin als ik mij niet vergis, die 520d is een tijdje later gekomen. Gaan ze diezelfde strategie nu ook toepassen of zouden ze meteen klanten willen afsnoepen van de E200-E220-cdi-kopers? Merc heeft immers bij de lancering van de E meteen 4 cilinder diesels in het vooronder gelegd.

Afmetingen zijn nog niet bekend neem ik aan, is er sprake van een grote groei of blijft het bij een centimetertje of 2-3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    Den A6 svp
                    Diene is er al.

Comment

• De opvolger van de huidige A6 zal nog wel een jaartje langer op zich laten wachten.
                      OO 00 OO

Comment

• Een kleine 2 weken terug een gecamoufleerde 5-serie (zelfde als op bepaalde foto's hier) gespot in een stadje niet ver van Death Valley California. Heb gewoon een fototje van de achterkant (ging te snel allemaal), op de achterlichten na niks anders dan wat hier al te zien is. Was wel onder de indruk, proportioneel zit het heel goed gebasseerd op wat ik gezien heb. De nieuwe 5-serie oogt allesinds een pak minder robuust/zwaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                          Een kleine 2 weken terug een gecamoufleerde 5-serie (zelfde als op bepaalde foto's hier) gespot in een stadje niet ver van Death Valley California. Heb gewoon een fototje van de achterkant (ging te snel allemaal), op de achterlichten na niks anders dan wat hier al te zien is. Was wel onder de indruk, proportioneel zit het heel goed gebasseerd op wat ik gezien heb. De nieuwe 5-serie oogt allesinds een pak minder robuust/zwaar.
                          wij hebben er ene gezien twee weken terug in Frankrijk op weg naar Avignon. Heb uitgebreid foto's kunnen nemen. Ik vond dat hij er een stuk groter uitzag dan de E60. Gespierder ook!

Comment

• Idd groter, vooral naar de breedte toe gegroeid denk ik, waardoor ie er inderdaad gespierder uit. Ook de iets meer aflopende neus zag er heel goed/ sportief uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Lijkt wel zeer hard op de Infiniti G37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Lijkt wel zeer hard op de Infiniti G37.
                                Te hard!

Comment

• Als het zoiets ongeveer wordt, ben ik zeer tevreden:

Meest realistische shop tot hier toe me dunkt.

Comment

• BMW M5 kweekt wasbordje aan Costa

29 juli 2009 | Tekst: Alexander Inia
                                    Juist in de warme zomer is het voor de testrijders tijd om de nieuwe modellen eens flink op de proef te stellen. De BMW-ingenieurs combineren het nuttige met het aangename en hebben hun nieuwe generatie M5 meegenomen naar de Spaanse Costa.

AutoWeek-lezer Jack uit Den Bosch trof een M5 van de volgende generatie op een parkeerplaats op twintig kilometer van Barcelona. De auto is te herkennen aan z’n vier uitlaten en het dikkere lichtmetaal. De testrijders waren niet blij met z’n camera, kijken mocht maar fotograferen niet. Mocht u ook een gecamoufleerde auto op vakantie zien, een tip van onze kant: blijf in zo’n geval gewoon fotograferen! Omdat het de openbare ruimte is, kunnen testrijders u dat niet verbieden.
                                    Goed, terug naar de nieuwe M5. BMW neemt in de nieuwe generatie helaas afscheid van de 5,0-liter V10. In plaats daarvan krijgt de nieuweling de dubbelgeblazen V8 van de X6 M onder de kap. Het schitterende geluid van de V10 verdwijnt dan misschien, de komst van de nieuwe motor heeft wel twee voordelen. Allereerst neemt het vermogen toe tot 555 pk (belangrijk om in de buurt van de Audi RS6 te blijven) en boven daalt het gemiddeld verbruik naar iets acceptabeler waarden.
                                    De M5 krijgt waarschijnlijk het KERS-systeem aan boord, een van de laatste vruchten die het merk plukt van de Formule 1-avonturen. Vandaag maakte BMW namelijk bekend dat het zich terugtrekt uit de koningsklasse van de autosport. De nieuwe BMW 5-serie komt in 2010 op de markt. Traditioneel komt een M-versie later, dus wij zetten in op een introductie aan het einde van 2011.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Als het zoiets ongeveer wordt, ben ik zeer tevreden:

Meest realistische shop tot hier toe me dunkt.
                                      Als je naar deze spyfoto kijkt denk ik ook dat bovenstaande impressie de werkelijkheid zeer dicht benadert.

OO 00 OO

Comment

• Ik vind die impressie maar karakterloos. Het is allemaal een beetje te zeer zoals ge het verwacht als ge de huidige styling gezien hebt, nergens eens iets speciaals of moois, gewoon 'een auto' met bwm lampen bumper en nieren. Waar de huidige 5 echt eruit springt en tijd om te wennen vroeg is dit compleet het tegengestelde.

Comment

• Ik heb het ook al opgemerkt dat het design braver gaat zijn dan bij de huidige E60.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X