Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteneindelijk een andere kleur van angel eyes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind die impressie maar karakterloos. Het is allemaal een beetje te zeer zoals ge het verwacht als ge de huidige styling gezien hebt, nergens eens iets speciaals of moois, gewoon 'een auto' met bwm lampen bumper en nieren. Waar de huidige 5 echt eruit springt en tijd om te wennen vroeg is dit compleet het tegengestelde.
De huidige E60 was het resultaat van een drastische wijziging in het design bij BMW over het hele gamma, gestart door Chris Bangle, startende bij het prototype Z9 en iets daarna bij de productie-7 Serie. Dit vloeide vooral voort uit het feit dat er teveel eindheidsworst was onder de 3, de 5 en de 7 van voor het millenium. Alle modellen leken erg hard op elkaar en er was nood aan vernieuwing. Bangle zette een nieuwe stijl op poten, waardoor elk model zijn eigen stempel kreeg. Die vernieuwing is nu rond sinds de lancering van de nieuwe 7 Serie en men gaat door met die stijl, hetzij in voorzichtige mate. Zo kan men nog lang profiteren van de krijtlijnen die destijds zijn uitgetekend. Al moet men bij BMW wel opletten dat het weer geen eenheidsworst wordt.
Sommige designdetails worden te vaak gebruikt. De lichten van de 5GT lijken nog nét iets te hard op de 7 Serie, maar daarmee geeft BMW wel aan dat die GT dicht aanleunt bij zijn grotere broer.
De nieuwe BMW's van vandaag zijn kwa esthetiek braver dan hun voorgangers, maar ik vind dat niet meer dan normaal. Ze worden er niet lelijker op (wat persoonlijk is natuurlijk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBangle zijn ontwerpen werden vroeger de grond ingeboord, en nu vraagt men een gewaagder design.
Moeilijke mensen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBangle zijn ontwerpen werden vroeger de grond ingeboord, en nu vraagt men een gewaagder design.
Moeilijke mensen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenVolgens mij zijn we te verwend op dat vlak.
De huidige E60 was het resultaat van een drastische wijziging in het design bij BMW over het hele gamma, gestart door Chris Bangle, startende bij het prototype Z9 en iets daarna bij de productie-7 Serie. Dit vloeide vooral voort uit het feit dat er teveel eindheidsworst was onder de 3, de 5 en de 7 van voor het millenium. Alle modellen leken erg hard op elkaar en er was nood aan vernieuwing. Bangle zette een nieuwe stijl op poten, waardoor elk model zijn eigen stempel kreeg. Die vernieuwing is nu rond sinds de lancering van de nieuwe 7 Serie en men gaat door met die stijl, hetzij in voorzichtige mate. Zo kan men nog lang profiteren van de krijtlijnen die destijds zijn uitgetekend. Al moet men bij BMW wel opletten dat het weer geen eenheidsworst wordt.
Sommige designdetails worden te vaak gebruikt. De lichten van de 5GT lijken nog nét iets te hard op de 7 Serie, maar daarmee geeft BMW wel aan dat die GT dicht aanleunt bij zijn grotere broer.
De nieuwe BMW's van vandaag zijn kwa esthetiek braver dan hun voorgangers, maar ik vind dat niet meer dan normaal. Ze worden er niet lelijker op (wat persoonlijk is natuurlijk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenWanneer zou 5 touring leverbaar zijn ?
Zou eind 2009 moeten veranderen van huidige 5 touring en twijfel tussen 5 GT en nieuwe touring.
5 GT voorstelling eerste week october, ondertussen al eerste brochure van 5 GT gehad met mogelijk opties en standaard uitrusting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenWanneer zou 5 touring leverbaar zijn ?
Zou eind 2009 moeten veranderen van huidige 5 touring en twijfel tussen 5 GT en nieuwe touring.
de 5 GT komt er dit jaar nog dacht ik , en de nieuwe 5 komt er maar in Maart 2010 .
of de touring dan ook al zal te bestellen zijn ,ik denk van niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtendenk ook eerder aan 5gt, vind hem zelf geslaagd (zeker laatste foto's in zwart) maar begrijp niet goed alle negatieve commentaar
zal wennen zijn zoals x6 denk ik, maar voor mij is hij nu al geslaagd
idem hier
iemand die ik ken is al voor 95% zeker dat hij een nieuwe 5GT gaat kopen , hij wacht wel nog de officiele voorstelling af zodat hij hem in real-life heeft gezien voor hij definitief beslist .
momenteel rijdt hij met een 525d Touring facelift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZou hij er dan toch zo gaan uitzien?
Laat maar komen zou ik zeggen.
Comment
-
Comment