Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZeer knappe velgen...freude am fahren
Comment
-
in de off. BMW garages is er onduidelijkheid over beschikbaarheid
weet iem iets meer ?
vnl de Touring interesseert mij (anders wordt het de 5GT of Mercedes E break indien het nog te lang duurt)
persoonlijk denk ik dat het ontwerp braafjes zal zijn (wat niet wil zeggen niet mooi)
zal uiteraard wel weer goed rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtenin de off. BMW garages is er onduidelijkheid over beschikbaarheid
weet iem iets meer ?
vnl de Touring interesseert mij (anders wordt het de 5GT of Mercedes E break indien het nog te lang duurt)
persoonlijk denk ik dat het ontwerp braafjes zal zijn (wat niet wil zeggen niet mooi)
zal uiteraard wel weer goed rijdenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenStandaard zal dat vrij braafjes zijn ja. Maar met M-pack en 19" (of deze keer mss wel 20"ers)
Je kan trouwens al de vorm van de voorste lichtblokken zien op die spyshots.
Aangezien ik één van de eerste wil hebben, zal ik zeker geen M-sportpakket hebben. Op onze 530d heb ik dat ook niet, en ik heb dat ook nooit gemist. Zonder M-sportpakket en met mijn 18" velgen vind ik 'm nog steeds zeer knap. Persoonlijk het ik het M-sportpakket op de E60 nooit echt graag gezien. Voor de E61 echter vind ik het zelfs een must.OO 00 OO
Comment
-
Hoeveel korting zou er gegeven worden op de laatste E61's? Iemand een gedacht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAangezien ik één van de eerste wil hebben, zal ik zeker geen M-sportpakket hebben.
Ben van plan er zeker naar te gaan kijken... Hopelijk komen er tegen dan nog wat extra spy foto's van de Berline uit die de lijnen nog duidelijker maken, maar denk dat die teveel 7-lookalike gaat worden....
GT is mega...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenHoeveel korting zou er gegeven worden op de laatste E61's? Iemand een gedacht?
Daar bovenop gaven ze een extra overnamepremie tot 2.500euro.
Alleszins de moeite om eens te gaan kijken bij BMW !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenMomenteel weet ik het niet exact maar een tijdje terug kreeg je 8.5% op de basisprijs + Metaalkleur en Navigatie Business gratis.
Daar bovenop gaven ze een extra overnamepremie tot 2.500euro.
Alleszins de moeite om eens te gaan kijken bij BMW !
Een voorbeeld, september 2007 ging ik voor een nieuwe mb C of voor een bmw 3touring of 5 limo.
Overname voor mijn w211, bij mb 18000, bij bmw, 14000, keuze was snel gemaakt, heb hem dan nog zelf voor iets meer verkocht, maar ik wou een goede overname voor als ik hem niet verkocht kreeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenHoeveel korting zou er gegeven worden op de laatste E61's? Iemand een gedacht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenAls je in maart de nieuwe 5 zou bestellen hoelang zou de wachttijd hiervoor zijn (iemand enig idee)??----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenNormaal zijn de leveringstermijnen 8 weken voor de meeste modellen, maar bij 'n nieuw model zal't allicht iets langer zijn...OO 00 OO
Comment
Comment