Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zeer knappe velgen...
      OO 00 OO

Comment

• Looks stunning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Zeer knappe velgen...
          ²²²²²
          freude am fahren

Comment

• in de off. BMW garages is er onduidelijkheid over beschikbaarheid
            weet iem iets meer ?
            vnl de Touring interesseert mij (anders wordt het de 5GT of Mercedes E break indien het nog te lang duurt)
            persoonlijk denk ik dat het ontwerp braafjes zal zijn (wat niet wil zeggen niet mooi)
            zal uiteraard wel weer goed rijden

Comment

• Standaard zal dat vrij braafjes zijn ja. Maar met M-pack en 19" (of deze keer mss wel 20"ers)

Je kan trouwens al de vorm van de voorste lichtblokken zien op die spyshots.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                in de off. BMW garages is er onduidelijkheid over beschikbaarheid
                weet iem iets meer ?
                vnl de Touring interesseert mij (anders wordt het de 5GT of Mercedes E break indien het nog te lang duurt)
                persoonlijk denk ik dat het ontwerp braafjes zal zijn (wat niet wil zeggen niet mooi)
                zal uiteraard wel weer goed rijden
                Volgens mij zal de berline in maart voorgesteld worden en de touring in september.
                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Standaard zal dat vrij braafjes zijn ja. Maar met M-pack en 19" (of deze keer mss wel 20"ers)

Je kan trouwens al de vorm van de voorste lichtblokken zien op die spyshots.
                  Een M-sportpakket is nooit vanaf de voorstelling van een model verkrijgbaar. Gewoonlijk wordt dat een half jaar of een jaar na de voorstelling van een model op de markt gebracht.

Aangezien ik één van de eerste wil hebben, zal ik zeker geen M-sportpakket hebben. Op onze 530d heb ik dat ook niet, en ik heb dat ook nooit gemist. Zonder M-sportpakket en met mijn 18" velgen vind ik 'm nog steeds zeer knap. Persoonlijk het ik het M-sportpakket op de E60 nooit echt graag gezien. Voor de E61 echter vind ik het zelfs een must.
                  OO 00 OO

Comment

• Hoeveel korting zou er gegeven worden op de laatste E61's? Iemand een gedacht?
                    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Aangezien ik één van de eerste wil hebben, zal ik zeker geen M-sportpakket hebben.
                      Waarom ni de 5 GT... daar gaan er in het begin nog veel minder van rondrijden en die komt al uit op 24/10.

Ben van plan er zeker naar te gaan kijken... Hopelijk komen er tegen dan nog wat extra spy foto's van de Berline uit die de lijnen nog duidelijker maken, maar denk dat die teveel 7-lookalike gaat worden....

GT is mega...
                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                        Hoeveel korting zou er gegeven worden op de laatste E61's? Iemand een gedacht?
                        Momenteel weet ik het niet exact maar een tijdje terug kreeg je 8.5% op de basisprijs + Metaalkleur en Navigatie Business gratis.
                        Daar bovenop gaven ze een extra overnamepremie tot 2.500euro.

Alleszins de moeite om eens te gaan kijken bij BMW !

Comment

• Ik vrees dat je voor eind 2010 niet met een nieuwe 5 Touring zal rondrijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                            Momenteel weet ik het niet exact maar een tijdje terug kreeg je 8.5% op de basisprijs + Metaalkleur en Navigatie Business gratis.
                            Daar bovenop gaven ze een extra overnamepremie tot 2.500euro.

Alleszins de moeite om eens te gaan kijken bij BMW !
                            Tja, extra overnamepremie op zich zegt niet alles.
                            Een voorbeeld, september 2007 ging ik voor een nieuwe mb C of voor een bmw 3touring of 5 limo.
                            Overname voor mijn w211, bij mb 18000, bij bmw, 14000, keuze was snel gemaakt, heb hem dan nog zelf voor iets meer verkocht, maar ik wou een goede overname voor als ik hem niet verkocht kreeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                              Hoeveel korting zou er gegeven worden op de laatste E61's? Iemand een gedacht?
                              In maart kreeg je tot 20% korting.

Comment

• Als je in maart de nieuwe 5 zou bestellen hoelang zou de wachttijd hiervoor zijn (iemand enig idee)??
                                Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                  Als je in maart de nieuwe 5 zou bestellen hoelang zou de wachttijd hiervoor zijn (iemand enig idee)??
                                  Normaal zijn de leveringstermijnen 8 weken voor de meeste modellen, maar bij 'n nieuw model zal't allicht iets langer zijn...
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik denk 2 à 3 maanden...
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                      Normaal zijn de leveringstermijnen 8 weken voor de meeste modellen, maar bij 'n nieuw model zal't allicht iets langer zijn...
                                      Het zal ook afhankelijk zijn welke motor je kiest. Ik heb bij de voorstelling van de E46 in april 1998 een 320d besteld. Deze werd geleverd in oktober, terwijl een 320i al in juni kon geleverd worden...
                                      OO 00 OO

Comment

• waarschijnlijk zal hij al eerder dan maart 2010 bestelbaar zijn (januari misschien)
                                        betekent dan wel bestellen vooraleer je hem IRL hebt gezien
                                        zo kan je natuurlijk wel één van de eersten zijn die hem geleverd krijgt

Comment

• Bij de Z4 was dat ook zo. Werd voorgesteld in Genève, stond in mei bij de dealers. In januari stond hij echter al achter gesloten deuren op de BMW-stand op het autosalon in Brussel. Was indertijd ook zo met de X6 dacht ik.
                                          Gaat ook zo met de nieuwe 5 zijn volgens mij.

Comment

Working...
                                          X