Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
    Ter info: actuele informatie i.v.m BMW kan je vinden op:

BMW Group PressClub Global

URL: https://www.press.bmwgroup.com/
    TER INFO: UW LETTERTYPE IS NOGAL GROOT!

Comment

• Het wordt een mooie wagen, maar zoals ik al eerder heb gezegd wordt het design minder speciaal als dat van de huidige 5.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Eerste foto's van de "Long Wheelbase"-versie !!!

Comment

• ....testritje naar de Chinees (in Nederland), maakt gelijk weer duidelijk voor welke markt dit LWB-model bedoeld is

Ik vind hem wel mooi trouwens, misschien zelfs mooier dan de korte 5. Van mij mogen ze hem hier ook uitbrengen.

Comment

• edit: kheb m'n bericht gewist kzou anders tevéél op m'n kap krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Zijn die velgen bij iemand bekend ? Of komen die samen met de 5 pas uit ?

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Aan de voorzijde wordt het een kleine 7, en aan de achterkant wordt het een grote 3.
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Aan de voorzijde wordt het een kleine 7, en aan de achterkant wordt het een grote 3.

T'was beter omgekeerd geweest.

Comment

• Wat het uiteindelijk ook moge wezen, het resultaat zal puik zijn...daar twijfel ik niet meer aan. Concreet...ik ben klaar om mijn bestelling te plaatsen. Hopelijk kan dit vanaf december dit jaar.
                      Last edited by ; 07/09/2009, 02:59.

Comment

• Ik denk dat heel veel mensen aan 't wachten zijn om een nieuwe 5 te kunnen bestellen.
                        OO 00 OO

Comment

• Bond007, plaats anders nen "officiële pre-order". Forumlid MRJ kan u hier alles over vertellen (hij heeft namelijk een BMW 730i Hydrogen in officiële pre-order).

Mvg,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Ik denk dat heel veel mensen aan 't wachten zijn om een nieuwe 5 te kunnen bestellen.

Yep, dito hier.
                            Mijn huidige 530D heeft er ondertussen al meer dan 260.000 km opzitten... begint dus tijd te worden!

Comment

• @ gTa: hartelijk dank voor de tip...
                              @ DVW: innige deelneming...
                              Last edited by ; 07/09/2009, 03:00.

Comment

Wat het uiteindelijk ook moge wezen, het resultaat zal puik zijn...daar twijfel ik niet meer aan. Concreet...ik ben klaar om mijn bestelling te plaatsen. Hopelijk kan dit vanaf december dit jaar.
                                Heeft u al een idee welke motorisatie u zou overwegen? mgv
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• @ Alexanderr:

Momenteel rijd ik met een 530d en vermoedelijk opteer ik hier terug voor tenzij in het nieuwe motorenaanbod een gunstiger alternatief aanwezig is. Dit laatste zal ik uiteraard bespreken met mijn BMW concessiehouder. Het is namelijk zo dat ik zowel voor privé als beroepshalve veel in het buitenland vertoef. Met andere woorden, grote trajecten dien te rijden en voor mij een zescilinder (diesel) alsook maximaal comfort (binnen de auto) onontbeerlijk is.
                                  Last edited by ; 07/09/2009, 03:00.

Comment

• Dan hoop ik dat u een goede bril heeft opdat u ook de kleine lettertjes van het contract kan lezen.
                                    Etron > Q8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                                      Dan hoop ik dat u een goede bril heeft opdat u ook de kleine lettertjes van het contract kan lezen.

Comment

@ gTa: hartelijk dank voor de tip...
                                        @ DVW: innige deelneming...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Heeft u al een idee welke motorisatie u zou overwegen? mgv
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                        @ Alexanderr:

Momenteel rijd ik met een 530d en vermoedelijk opteer ik hier terug voor tenzij in het nieuwe motorenaanbod een gunstiger alternatief aanwezig is. Dit laatste zal ik uiteraard bespreken met mijn BMW concessiehouder. Het is namelijk zo dat ik zowel voor privé als beroepshalve veel in het buitenland vertoef. Met andere woorden, grote trajecten dien te rijden en voor mij een zescilinder (diesel) alsook maximaal comfort (binnen de auto) onontbeerlijk is.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
                                        Dan hoop ik dat u een goede bril heeft opdat u ook de kleine lettertjes van het contract kan lezen.

eigenlijk was het niet nodig dat ik zo een groot PC-scherm heb gekocht want alles is hier mooi leesbaar

Comment

• Lettertype aangepast...iedereen nu tevreden...?

Comment

Working...
                                          X