Oorspronkelijk geplaatst door Bond007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAan de voorzijde wordt het een kleine 7, en aan de achterkant wordt het een grote 3.
T'was beter omgekeerd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk dat heel veel mensen aan 't wachten zijn om een nieuwe 5 te kunnen bestellen.
Yep, dito hier.
Mijn huidige 530D heeft er ondertussen al meer dan 260.000 km opzitten... begint dus tijd te worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenWat het uiteindelijk ook moge wezen, het resultaat zal puik zijn...daar twijfel ik niet meer aan. Concreet...ik ben klaar om mijn bestelling te plaatsen. Hopelijk kan dit vanaf december dit jaar.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
@ Alexanderr:
Momenteel rijd ik met een 530d en vermoedelijk opteer ik hier terug voor tenzij in het nieuwe motorenaanbod een gunstiger alternatief aanwezig is. Dit laatste zal ik uiteraard bespreken met mijn BMW concessiehouder. Het is namelijk zo dat ik zowel voor privé als beroepshalve veel in het buitenland vertoef. Met andere woorden, grote trajecten dien te rijden en voor mij een zescilinder (diesel) alsook maximaal comfort (binnen de auto) onontbeerlijk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenDan hoop ik dat u een goede bril heeft opdat u ook de kleine lettertjes van het contract kan lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten@ gTa: hartelijk dank voor de tip...
@ DVW: innige deelneming...Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHeeft u al een idee welke motorisatie u zou overwegen? mgvOorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten@ Alexanderr:
Momenteel rijd ik met een 530d en vermoedelijk opteer ik hier terug voor tenzij in het nieuwe motorenaanbod een gunstiger alternatief aanwezig is. Dit laatste zal ik uiteraard bespreken met mijn BMW concessiehouder. Het is namelijk zo dat ik zowel voor privé als beroepshalve veel in het buitenland vertoef. Met andere woorden, grote trajecten dien te rijden en voor mij een zescilinder (diesel) alsook maximaal comfort (binnen de auto) onontbeerlijk is.Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenDan hoop ik dat u een goede bril heeft opdat u ook de kleine lettertjes van het contract kan lezen.
eigenlijk was het niet nodig dat ik zo een groot PC-scherm heb gekocht want alles is hier mooi leesbaar
Comment
Comment