Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
    in mijn geval 19% (13% fleet + 6% extra korting), maar dat is een uitzonderlijk geval, gezien ik problemen heb met mijn huidige wagen en BMW Belgium dit als een conceptprobleem heeft geïdentificeerd... (vandaar die extra 6%)

(da zal dus pikken de volgende keer (binnen enkele jaren) als ik die 6 extra %'s nimeer krijg )

Amai, heb offerte lopen (via mijn eigen firma) en krijg voorlopig 5% op papier en belofte om naar 7% te gaan indien beslissing. Ben hier niet tevreden mee maar die 13% fleetkorting lijkt me wel veel (dan nog eens 6% erbij).

Hoeveel heb jij op de 7 gekregen BMWMB ?

Zal nog eens deftig gaan onderhandelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
      Amai, heb offerte lopen (via mijn eigen firma) en krijg voorlopig 5% op papier en belofte om naar 7% te gaan indien beslissing. Ben hier niet tevreden mee maar die 13% fleetkorting lijkt me wel veel (dan nog eens 6% erbij).

Als je in een E-fleet zit (=meer dan 50 wagens / jaar), dan krijg je zowiezo 13%. Met onze firma zitten we hierin...

die extra korting heb ik reeds uitgelegd.

Denk wel niet dat je voor die 5GT veel kortingen gaat krijgen, gezien hier totaal geen acties op zijn (gelijk op de X1)
      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten

Ik heb 10% korting gekregen op de totaalsom en een overnamepremie van €10.000 bovenop een mooie overnameprijs voor onze 530d.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Als je in een E-fleet zit (=meer dan 50 wagens / jaar), dan krijg je zowiezo 13%. Met onze firma zitten we hierin...

die extra korting heb ik reeds uitgelegd.

Denk wel niet dat je voor die 5GT veel kortingen gaat krijgen, gezien hier totaal geen acties op zijn (gelijk op de X1)

Bij een nieuw model zijn nooit acties. Om die reden heb ik nu ook een 7 besteld, want volgend jaar bij de voorstelling van de 5 zullen er geen overnamepremies meer zijn en zal de korting eerder 7% zijn. Ook zal ik dan minder krijgen voor mijn wagen die dan een jaar ouder zal zijn en meer kilometers zal hebben. Het prijsverschil tussen een 7 nu en een 5 volgend jaar is dan echt wel klein. Vandaar mijn beslissing om nu een 7 te kopen.
          OO 00 OO

Comment

• @ touring:

Ik sluit mij volledig aan bij de commentaren van de moderator BMWMB inclusief forum collega Beefcake.

Fleetcondities zijn voor wat, mijn situatie alsook mijn echtgenote betreft, niet van toepassing maar ik wil er u toch extra de aandacht op vestigen dat je stevig moet onderhandelen met uw BMW concessiehouder en niet zo maar akkoord gaan met het eerste de beste voorstel, snap je.

Mijn vrouw en ik hebben besloten in de loop van december dit jaar, of zeker (ten laatste...) in januari 2010 onze bestelling te plaatsen voor twee nieuwe BMW 's (op dezelfde dag) namelijk een 530d sedan (F10 - 2010) voor mijzelf en een Z4 sDrive 30i ofwel 35i voor mijn vrouw. De BMW concessie heeft ons reeds laten weten dat ze wat extra gaan doen. Tussen haakjes, we zijn daar reeds diverse jaren cliënt. Dit ter info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik heb 10% korting gekregen op de totaalsom en een overnamepremie van €10.000 bovenop een mooie overnameprijs voor onze 530d.
              Mag ik weten hoeveel je krijgt voor je 530d? evt via pm

Comment

• Gisteren met terugkomen van Frankfurt in Duitsland op de Autobahn, een goed gecamoufleerd exemplaar voorbij gereden.
                Het was jammer genoeg al heel donker en geen straatverlichting, dus heb geen goede foto's kunnen trekken.
                Hij viel me direct op toen we hem naderde, herkende de camouflage vanachter.
                Hem voorbij gereden en dan er rustig voor gaan rijden in de hoop dat hij ons voorbij zou steken, maar hij vertraagde mee
                Dan doorgereden en voor een vrachtwagen gaan rijden. Even later kwam hij ons terug voorbij, en zijn we er wat rond blijven hangen, er was trouwes nog een Belg die hem had opgemerkt en wat aan het volgen was
                Paar afritten verder ging hij van de autobahn af
                Je kon er nog niet veel in herkennen, maar wat mij opviel waren de grote nieren, voor de rest leek de lijn wat op die van de 7 reeks...
                Ben benieuwd naar het eindresultaat
                Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

Damn, da's een serieuze korting

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Jocar, je hebt net mijn interesse gewekt!

als dit de achterkant wordt, dan zal ik nog maar even wachten met bestellen (wat ik waarschijnlijk zowiezo ga doen)
                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Jocar, je hebt net mijn interesse gewekt!
                        als dit de achterkant wordt, dan zal ik nog maar even wachten met bestellen (wat ik waarschijnlijk zowiezo ga doen)
                        Het gaat dicht in de buurt komen vermoed ik
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Het gaat dicht in de buurt komen vermoed ik
                          euh... hello pre-order

Comment

• @ Jocar:

Inderdaad...wat die achterkant betreft...deze gaat sterk aanleunen bij de realiteit. Al bij al...ik ben toch kandidaat.

@ Beefcake:

Neutraal gesproken maar ik zie u uiteindelijk nog opteren voor een 530d sedan F10 i.p.v een 5 GT - 530d. Tenzij ik mij lelijk vergis...?

NB. Volgens recente info waar ik over beschik zouden bestellingen vanaf december 2009 mogelijk zijn.

Comment

Het komt in de buurt, maar toch zal het anders zijn.

Ik blijf erbij dat de nieuwe 5 een stuk braver qua design gaat zijn dan de huidige E60. De vorm van de achterlichten leunen sterk aan bij die van de E90 van voor de facelift. Toch denk ik dat de bovenste lijn van de lichten nog zal verspringen ter hoogte van de naad van de koffer, net als bij de X1 en de FL E90. Hoewel ik daar niet zeker van ben...
                              OO 00 OO

Comment

• @ BMWMB:

Vanzelfsprekend zal de nieuwe 5 sedan braver zijn op vlak van design dan de huidige E60. Daar bestaat geen twijfel meer over. I.v.m die achterlichten (bloks) blijft het nog even koffiedik kijken en daar zit nog iets wijziging in, al verwacht ik mij niet aan grote ingrepen. Afwachten, toch...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                  @ Jocar:

Inderdaad...wat die achterkant betreft...deze gaat sterk aanleunen bij de realiteit. Al bij al...ik ben toch kandidaat.

@ Beefcake:

Neutraal gesproken maar ik zie u uiteindelijk nog opteren voor een 530d sedan F10 i.p.v een 5 GT - 530d. Tenzij ik mij lelijk vergis...?

NB. Volgens recente info waar ik over beschik zouden bestellingen vanaf december 2009 mogelijk zijn.
                                  Ik zal waarschijnlijk mijn keuze maken als ik de 530d berline heb gezien ja.

Vermoedelijk zal die iets goedkoper zijn dan de 5GT? ja toch?

Comment

• Ik denk dat een nieuwe 530d berline met dezelfde uitrusting ongeveer €5000 à €7000 minder zal kosten dan een 530d GT met dezelfde uitrusting.
                                    OO 00 OO

Comment

Ik denk dat een nieuwe 530d berline met dezelfde uitrusting ongeveer €5000 à €7000 minder zal kosten dan een 530d GT met dezelfde uitrusting.
                                      Wat op zich toch een bedrag is. Kan de BIV mee betaald worden! :-)

Comment

• @ BMWMB @ Beefcake:

De nieuwe BMW 5 zal aanzienlijk minder kosten dan de 5 GT. Exacte bedragen durf ik er niet onmiddellijk op kleven maar het zal al bij al toch de moeite lonen. Wees daar maar zeker van.

Comment

• Nieuwe BMW M5 doet sjaal af

De nieuwe BMW 5-serie moet nog onthuld worden, maar ook de nieuwe M5 rijdt al fanatiek zijn rondjes over de Nürburgring. Deze week is hij alweer een stukje minder gecamoufleerd.

Een week geleden konden we de BMW M5 laten zien met flink wat camouflage, maar gisteren reed de powersedan rond met een minder warm ingepakte koets. BMW Motorsport geeft de M5 weer een front met grote luchtinlaten, en vier uitlaten zijn opnieuw het kenmerk van de achterkant van de snelste Fünfer. De voorschermen, die bij de huidige M5 voorzien zijn van luchtuitlaten, zijn dusdanig gecamoufleerd dat we naar de definitieve vorm slechts kunnen gissen.

V8 twinturbo
                                          Downsizing op hoog niveau leidt er waarschijnlijk toe dat de atmosferische V10 plaatsmaakt voor een V8 met twee turbo’s. De motor zit al in de X5 M en X6 M en met 555 pk gaat de M5 er qua vermogen op vooruit. Het 4,4-liter blok levert bovendien een gigantisch koppel, 680 Nm bij 1.500 toeren. In de SUV en de crossover is de motor gekoppeld aan een BMW Sports Automatic, een automaat met zes versnellingen.
                                          Eer BMW informatie vrijgeeft over de nieuwe M5 zijn we zeker een half jaar verder. De gewone 5-serie moet eerst debuteren, en die komt in het voorjaar van 2010.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X