Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mocht die break er zo uitzien
Comment
-
Het geluid van de twinturbo stelt wat teleur in de X6 M, maar de M5 klinkt precies toch een klein beetje beter.
Check 0:23 in de film
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMa fak die kar wordt vet!
Roerend mee eens...!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Komt er opnieuw een M5 touring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwordt de motor nog wat opgekieteld of blijft hij de 555pk houden van de X6 M ?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHet geluid van de twinturbo stelt wat teleur in de X6 M, maar de M5 klinkt precies toch een klein beetje beter.
Check 0:23 in de film
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwordt de motor nog wat opgekieteld of blijft hij de 555pk houden van de X6 M ?
Prima vraag... maar geen enkel automerk (idem wat BMW betreft...) laat zomaar in zijn kaarten kijken als het om een nieuw type auto/motorisatie gaat. Voor alle duidelijkheid, wat de nieuwe BMW M5 betreft zitten we momenteel nog steeds in de " TESTFASE " en neem het gerust van mij aan...dat zal nog een heel tijdje duren vooraleer we meer informatie vrijgeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWow, zoveel verschil nog tussen de première van de sedan en de touring!
Komt er opnieuw een M5 touring?
Alle prioriteit gaat nu uit naar de BMW 5 GT, vervolgens de SEDAN (F10), daarna de TOURING met als hekkensluiter de M5.
Er komt vast en zeker een nieuwe BMW M5 Touring. Het zou niet fair zijn de nieuwe motorisatie louter te behouden voor de nieuwe sedan (F10).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKomt deze dan gelijk met de introductie van de M5 berline? Ik veronderstel van wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenAlle prioriteit gaat nu uit naar de BMW 5 GT, vervolgens de SEDAN (F10), daarna de TOURING met als hekkensluiter de M5.
Er komt vast en zeker een nieuwe BMW M5 Touring. Het zou niet fair zijn de nieuwe motorisatie louter te behouden voor de nieuwe sedan (F10).
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenVermoedelijk wel.
Comment
Comment