Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Komt dik in de sakosj...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mocht die break er zo uitzien
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• touring ziet er idd lekker strak uit
          mooier dan sedan en zeker véél mooier dan GT

Comment

• Volgens de impressie van het Duitse automagazine " Auto Motor und Sport " mag het resultaat er wezen, zowel voor de sedan als de touring. Vanaf nu traag maar zeker naar het " Moment Suprême ", toch...?

Comment

• Het geluid van de twinturbo stelt wat teleur in de X6 M, maar de M5 klinkt precies toch een klein beetje beter.

Check 0:23 in de film

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ma fak die kar wordt vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Ma fak die kar wordt vet!

Roerend mee eens...!

Comment

• wordt de motor nog wat opgekieteld of blijft hij de 555pk houden van de X6 M ?

Comment

• Wow, zoveel verschil nog tussen de première van de sedan en de touring!

Komt er opnieuw een M5 touring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Denk dat ge daar het eerste jaar nog geen antwoord op gaat hebben, al denk ik van wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          wordt de motor nog wat opgekieteld of blijft hij de 555pk houden van de X6 M ?
                          Het is nog veel te snel om dat te weten.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            Het geluid van de twinturbo stelt wat teleur in de X6 M, maar de M5 klinkt precies toch een klein beetje beter.

Check 0:23 in de film

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Ziet er op film eigenlijk een zeer lomp spel uit om mee te rijden. Sound stelt niet veel voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                              wordt de motor nog wat opgekieteld of blijft hij de 555pk houden van de X6 M ?

Prima vraag... maar geen enkel automerk (idem wat BMW betreft...) laat zomaar in zijn kaarten kijken als het om een nieuw type auto/motorisatie gaat. Voor alle duidelijkheid, wat de nieuwe BMW M5 betreft zitten we momenteel nog steeds in de " TESTFASE " en neem het gerust van mij aan...dat zal nog een heel tijdje duren vooraleer we meer informatie vrijgeven.
                              Last edited by ; 11/10/2009, 23:34.

Comment

Wow, zoveel verschil nog tussen de première van de sedan en de touring!

Alle prioriteit gaat nu uit naar de BMW 5 GT, vervolgens de SEDAN (F10), daarna de TOURING met als hekkensluiter de M5.

Er komt vast en zeker een nieuwe BMW M5 Touring. Het zou niet fair zijn de nieuwe motorisatie louter te behouden voor de nieuwe sedan (F10).

Comment

• Komt deze dan gelijk met de introductie van de M5 berline? Ik veronderstel van wel?

Comment

Komt deze dan gelijk met de introductie van de M5 berline? Ik veronderstel van wel?
                                    Vermoedelijk wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                      Alle prioriteit gaat nu uit naar de BMW 5 GT, vervolgens de SEDAN (F10), daarna de TOURING met als hekkensluiter de M5.

Er komt vast en zeker een nieuwe BMW M5 Touring. Het zou niet fair zijn de nieuwe motorisatie louter te behouden voor de nieuwe sedan (F10).
                                      Bmw heeft anders al veel M sedans gemaakt waar geen station van was hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                      Vermoedelijk wel.
                                      Waar baseer je dit op? Want de E61 (5 station) M kwam toch pas een tijd na de E60 M (5 sedan) alhoewel de e61 toen toch al een tijd op de markt was.

Comment

• E39 touring en E61 préfacelift waren niet beschikbaar als M5, die kwam wel terug met de E61 facelift. Volgens mij zullen ze hem nu gewoon in het gamma blijven houden, al heb ik de (misschien verkeerde) indruk dat de E61 M5 niet echt een groot succes was.

Comment

• Die indruk heb ik ook.
                                          Ik heb nog nooit een e61 M5 gezien, een e60 zie ik nu en dan nog wel es.

Comment

Working...
                                          X