Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Die indruk heb ik ook.
    Ik heb nog nooit een e61 M5 gezien, een e60 zie ik nu en dan nog wel es.

Inderdaad, een BMW M5 Touring (e61) zal je in België veel minder spotten t.o.v een BMW M5 sedan (e60) maar er is wel degelijk cliënteel voor. Eerstvernoemde is ook populairder in het buitenland zoals Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland...om er maar enkele te noemen.

Wat het nieuwe M5- motorisatie aanbod betreft, heeft men besloten (volgens de laatste berichtgeving...) deze motor aan te bieden zowel voor de nieuwe sedan (F10) alsook de touring. Met andere woorden, zoals bij de huidige versies van toepassing is.
    Last edited by ; 12/10/2009, 02:06.

Comment

• Iets betere kwaliteit van de hier onlangs getoonde foto uit een Zweeds (?) autotijdschrift. Gaat er toch wel echt dichtbij zijn

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Knaaaaap
        Die overhangen zijn echt prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Iets betere kwaliteit van de hier onlangs getoonde foto uit een Zweeds (?) autotijdschrift. Gaat er toch wel echt dichtbij zijn

Ik heb dit blad hier idd gister in de winkel zien liggen. Is dus inderdaad Zweeds
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Pfff, Mercedes maakt gewoon geen kans meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Pfff, Mercedes maakt gewoon geen kans meer.

Voorzichtig met zo'n uitspraken...! Ik denk daar wel degelijk anders over maar toch bedankt voor uw BMW support...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                Voorzichtig met zo'n uitspraken...! Ik denk daar wel degelijk anders over maar toch bedankt voor uw BMW support...!
                Ik denk dat hij het over de directe vergelijking 5-serie/ E-klasse heeft. En in dat opzicht moet ik hem dan wel gelijk geven. Ik denk dat bijna iedereen deze vijf mooier zal vinden dan de W212. De W212 heeft een zeer goede aankleding nodig om knap te zijn. Een AMG pack is daarvoor imo een must.
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Dit wordt overigens voor 90% zeker de opvolger van onze huidige E. Mijn vader wil zijn auto eind 2010/ begin 2011 inruilen.
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    Ik denk dat hij het over de directe vergelijking 5-serie/ E-klasse heeft. En in dat opzicht moet ik hem dan wel gelijk geven. Ik denk dat bijna iedereen deze vijf mooier zal vinden dan de W212. De W212 heeft een zeer goede aankleding nodig om knap te zijn. Een AMG pack is daarvoor imo een must.

Ook de W212 zal zeker z'n aanhangers krijgen. Je kunt nu nog geen winnaar aanwijzen.
                    Kijk maar eens naar het verleden: De W124 had ook een lomper voorkomen, en was lang niet zo elegant gelijnd als de BMW E34. Toch heeft de E34 het nooit kunnen winnen van de W124.
                    De kwaliteit en afwerking zal uiteindelijk de doorslag geven.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• bron
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die gaat mooi worden!
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Kwa verhoudingen vind ik het meer een 3 dan een 7 eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Ik denk dat hij het over de directe vergelijking 5-serie/ E-klasse heeft.
                                Daarover heb ik het inderdaad.

Die foto's hierboven, 535d met uitlaten langs beide kanten (genre 335d)?

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ben echt benieuwd.

wordt minder en minder verborgen...
                                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Wou die foto's net posten. Wat een machtig machien, prachtige kleur en velgen...

Comment

• En maar foto's posten van BMW (F10) TEST-wagens met dito drivers... tja... hij zal nog een tijdje met camouflage tape rijden... Maar...hoop doet leven. De spanning stijgt van maand tot maand, toch...?

Comment

• Dat gaat knap worden als hij zoals de x35d en x35i een L-R uitlaat gaat krijgen.

Comment

Working...
                                          X