Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    Ja volgens mij wel...
    Je zou verschieten hoeveel er voor BMW werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Zou deze al klaarzijn tegen zomer 2010?
      Hun streefdoel is deze nieuwe BMW B5 Alpina (F10) in productie te nemen vanaf de zomervakantie 2010 vanzelfsprekend onder voorbehoud van wijzigingen. Concreet, het belooft een toppertje te worden.

Comment

• Première nieuwe BMW 5 reeks (F10) sedan BELUX: (onder voorbehoud van wijzigingen)

Voorstellingsavond BMW dealernet: donderdag 18 maart 2010
        (louter op uitnodiging en mits registratie)

Première BMW dealernet: weekend: 20 & 21 maart 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
          Première nieuwe BMW 5 reeks (F10) sedan BELUX: (onder voorbehoud van wijzigingen)

Voorstellingsavond BMW dealernet: donderdag 18 maart 2010
          (louter op uitnodiging en mits registratie)

Première BMW dealernet: weekend: 20 & 21 maart 2010
          voordien niets in closed concept??

kan nimeer wachten!!
          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
            voordien niets in closed concept??

kan nimeer wachten!!

Of er een " Sneak Preview " komt (eventueel op het autosalon te Brussel - januari 2010) is het wachten tot eind december 2009 vooraleer we concreter informatie vrijgeven.

Comment

Of er een " Sneak Preview " komt (eventueel op het autosalon te Brussel - januari 2010) is het wachten tot eind december 2009 vooraleer we concreter informatie vrijgeven.
              @Bond007: zo blijven we geen vrienden hé

Man man man, gelijk TheBeamerke zei: "precies een bende klein jong"

Boys and their toys
              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• meer foto's:

Source: http://www.bmwblog.com

Comment

• Dit kan wel eens een heel knappe bak worden, ben benieuwd.

Comment

• Hopelijk brengen ze ook een fiscaalvriendelijke 516d of 518d uit. 115 pk lijkt me meer dan voldoende voor deze degelijke gezinswagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                      Hopelijk brengen ze ook een fiscaalvriendelijke 516d of 518d uit. 115 pk lijkt me meer dan voldoende voor deze degelijke gezinswagen.
                      Dacht het niet, startmotor zal vermoedelijk wel weer de 2.0d met 163pk worden gevolgd door de 3.0d en35d.
                      Een 18d zou op zijn zachts gezegd wat licht uitvallen voor een wagen als deze, om van de 1.6 nog maar te zwijgen.
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Absoluut, alles boven de 115pk in een 5-reeks is OVERKILL. ferdinand, u bent een wijs man met een grote kennis van zaken!

peac

Comment

Hopelijk brengen ze ook een fiscaalvriendelijke 516d of 518d uit. 115 pk lijkt me meer dan voldoende voor deze degelijke gezinswagen.

Ik zal eens wuiven waneer ik je aan de lichten voorbij steek met mijn fiets ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                            Dacht het niet, startmotor zal vermoedelijk wel weer de 2.0d met 163pk worden gevolgd door de 3.0d en35d.
                            Een 18d zou op zijn zachts gezegd wat licht uitvallen voor een wagen als deze, om van de 1.6 nog maar te zwijgen.
                            serieuze startmotor daar krijg je al wat mee aan de draai!

Comment

Ik kan best begrijpen dat uw voorkeur uitgaat naar fiscaalvriendelijke motoren. BMW wil vast en zeker zijn steentje bijdragen maar de diesel motorisaties die u aankaart blijven echter (tot nader order...) behouden voor de BMW 3 alsook de 1 reeks.
                              Last edited by ; 21/10/2009, 01:26.

Comment

Ik kan best begrijpen dat uw voorkeur uitgaat naar fiscaalvriendelijke motoren. BMW wil vast en zeker zijn steentje bijdragen maar de diesel motorisaties die u aankaart blijven echter (tot nader order...) behouden voor de BMW 3 alsook de 1 reeks.
                                @Bond007: heb je enig idee wat de start motorisaties zullen zijn? Heb vorige week met de 335i cabrio van een collega gereden en... Jummie... Wat een motor. Vraag me gezien de Tax die op de diesel gaat komen waarom ik nog voor een diesel zou kiezen...

Zou mooi zijn moesten de motorisaties ongeveer overeenkomen met die van de GT als start, aangevuld met het traditionele paradepaardje 520

Comment

• Nieuwe BMW 5-serie weer wat beter zichtbaar

BMW stuurt elke maand de nieuwe 5-serie, die voor de eerste helft van 2010 op de planning staat, een stukje minder gecamoufleerd op pad. Dit zijn de meest recente beelden van de nieuwe Fünfer.

De BMW 5-serie komt eerst als sedan, de touring staat voor later in 2010 gepland. We verwachten dat de Fünfer zijn Europese debuut beleeft op de Salon van Genève, die begin maart 2010 plaatsvindt. Overigens beschikt de auto over een nieuwe technische basis, en is het niet zo dat de 5-serie GT al dezelfde techniek als de nieuwe 5-serie heeft. De Gran Turismo, ook bekendstaand als Progressive Activity Sedan, staat op de basis van de 7-serie.
                                  Uiteraard maakt de 5-serie gebruik van de nieuwe zescilinder turbomotoren, met vernieuwde twinscrolltechniek. Er staan echter ook viercilinders op het menu. Zo zal naar verwachting eindelijk de viercilinder twinturbodiesel van de 123d zijn debuut in de 5-serie gaan maken.
                                  Op de nieuwste foto’s is goed te zien dat het uiterlijk van de 5-serie sterk op dat van de 5 GT lijkt. De neus en de achterlichten vertonen sterke gelijkenissen, op foto 2 rijdt er een 5 GT achter de sedan. De GT kijkt iets gemener uit zijn ogen.
                                  BMW werkt ook al een nieuwe M5, met de V8 twinturbo die al kennen van de X5 M en X6 M.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dat er een 523d zou komen had ik wel verwacht.

Het motorenpallet van de diesel zal er dan zo uitzien:

520d met 177pk
                                      523d met 204pk
                                      530d met 245pk
                                      535d met 306pk
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Dat er een 523d zou komen had ik wel verwacht.

Het motorenpallet van de diesel zal er dan zo uitzien:

520d met 177pk
                                        523d met 204pk
                                        530d met 245pk
                                        535d met 306pk
                                        en dat van de benzine?

hoe staat het met afmetingen? zijn die reeds bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                          en dat van de benzine?

hoe staat het met afmetingen? zijn die reeds bekend?
                                          Meer concreter nieuws in december 2009...

Comment

Working...
                                          X