Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hun streefdoel is deze nieuwe BMW B5 Alpina (F10) in productie te nemen vanaf de zomervakantie 2010 vanzelfsprekend onder voorbehoud van wijzigingen. Concreet, het belooft een toppertje te worden.
Of er een " Sneak Preview " komt (eventueel op het autosalon te Brussel - januari 2010) is het wachten tot eind december 2009 vooraleer we concreter informatie vrijgeven.
Of er een " Sneak Preview " komt (eventueel op het autosalon te Brussel - januari 2010) is het wachten tot eind december 2009 vooraleer we concreter informatie vrijgeven.
@Bond007: zo blijven we geen vrienden hé
Man man man, gelijk TheBeamerke zei: "precies een bende klein jong"
Boys and their toys
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Hopelijk brengen ze ook een fiscaalvriendelijke 516d of 518d uit. 115 pk lijkt me meer dan voldoende voor deze degelijke gezinswagen.
Dacht het niet, startmotor zal vermoedelijk wel weer de 2.0d met 163pk worden gevolgd door de 3.0d en35d.
Een 18d zou op zijn zachts gezegd wat licht uitvallen voor een wagen als deze, om van de 1.6 nog maar te zwijgen.
Dacht het niet, startmotor zal vermoedelijk wel weer de 2.0d met 163pk worden gevolgd door de 3.0d en35d.
Een 18d zou op zijn zachts gezegd wat licht uitvallen voor een wagen als deze, om van de 1.6 nog maar te zwijgen.
serieuze startmotor daar krijg je al wat mee aan de draai!
Hopelijk brengen ze ook een fiscaalvriendelijke 516d of 518d uit. 115 pk lijkt me meer dan voldoende voor deze degelijke gezinswagen.
Ik kan best begrijpen dat uw voorkeur uitgaat naar fiscaalvriendelijke motoren. BMW wil vast en zeker zijn steentje bijdragen maar de diesel motorisaties die u aankaart blijven echter (tot nader order...) behouden voor de BMW 3 alsook de 1 reeks.
Ik kan best begrijpen dat uw voorkeur uitgaat naar fiscaalvriendelijke motoren. BMW wil vast en zeker zijn steentje bijdragen maar de diesel motorisaties die u aankaart blijven echter (tot nader order...) behouden voor de BMW 3 alsook de 1 reeks.
@Bond007: heb je enig idee wat de start motorisaties zullen zijn? Heb vorige week met de 335i cabrio van een collega gereden en... Jummie... Wat een motor. Vraag me gezien de Tax die op de diesel gaat komen waarom ik nog voor een diesel zou kiezen...
Zou mooi zijn moesten de motorisaties ongeveer overeenkomen met die van de GT als start, aangevuld met het traditionele paradepaardje 520
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
BMW stuurt elke maand de nieuwe 5-serie, die voor de eerste helft van 2010 op de planning staat, een stukje minder gecamoufleerd op pad. Dit zijn de meest recente beelden van de nieuwe Fünfer.
De BMW 5-serie komt eerst als sedan, de touring staat voor later in 2010 gepland. We verwachten dat de Fünfer zijn Europese debuut beleeft op de Salon van Genève, die begin maart 2010 plaatsvindt. Overigens beschikt de auto over een nieuwe technische basis, en is het niet zo dat de 5-serie GT al dezelfde techniek als de nieuwe 5-serie heeft. De Gran Turismo, ook bekendstaand als Progressive Activity Sedan, staat op de basis van de 7-serie.
Uiteraard maakt de 5-serie gebruik van de nieuwe zescilinder turbomotoren, met vernieuwde twinscrolltechniek. Er staan echter ook viercilinders op het menu. Zo zal naar verwachting eindelijk de viercilinder twinturbodiesel van de 123d zijn debuut in de 5-serie gaan maken.
Op de nieuwste foto’s is goed te zien dat het uiterlijk van de 5-serie sterk op dat van de 5 GT lijkt. De neus en de achterlichten vertonen sterke gelijkenissen, op foto 2 rijdt er een 5 GT achter de sedan. De GT kijkt iets gemener uit zijn ogen.
BMW werkt ook al een nieuwe M5, met de V8 twinturbo die al kennen van de X5 M en X6 M.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment