Oorspronkelijk geplaatst door Wes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenda's wel degoutant, want als ge dan een platte band hebt, dan stade daar wel goe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenNormale auto's hebben een extra band in de koffer...
Dan heb je zelfs geen plek voor een reserveband...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Zou dit de nieuwe BMW 5 sedan (F10) kunnen zijn...?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenZou dit de nieuwe BMW 5 sedan (F10) kunnen zijn...?
Orders kunnen waar exact geplaatst worden?
jonsibal zal dus dicht bij de waarheid liggen!!
Mooi mooiHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtennatuurlijk niet als ze standaard geleverd worden met runflat banden en de leasing maatschappij er gewone op laat leggen hé.
Dan heb je zelfs geen plek voor een reserveband...
Comment
-
Autobild pakt uit met de nieuwe BMW 5
Comment
-
Foto's (photoshop) - Automagazines
Ik wil toch duidelijk benadrukken dat momenteel geen enkel " Automagazine " noch " Pers " over de officiële foto's beschikt betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10). Hiervoor is het wachten tot de week van 23 november 2009.
Ter info: de productie i.v.m de huidige BMW E60 stopt in december 2009. Vanaf januari 2010 worden de montagekettingen (assemblage) operationeel gemaakt voor de nieuwe F10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenFoto's (photoshop) - Automagazines
Ik wil toch duidelijk benadrukken dat momenteel geen enkel " Automagazine " noch " Pers " over de officiële foto's beschikt betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10). Hiervoor is het wachten tot de week van 23 november 2009.
Autobild heeft gewoon de bestickering van een recente scoopfoto afgeshopt.
En denk maar niet dat het tot 23/11 zal duren vooraleer de officiele foto's verschijnen, die lekken traditioneel wel vroeger uit...
Comment
-
Als Autobild zo kort voor introductie met dergelijke impressies komt, kloppen deze doorgaans behoorlijk.
Ga er maar rustig vanuit dat dit voor 99% de nieuwe 5-Serie is
En, van mij mag hij zo komen. Ik vind hem er fantastisch uitzien zo, ook de vorm van de achterlichten
Comment
Comment