Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
    Voor leasing worden deze runflats meestal vervangen door gewone banden wegens te duur. Bij ons is dit toch zo.
    da's wel degoutant, want als ge dan een platte band hebt, dan stade daar wel goe!
    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
      da's wel degoutant, want als ge dan een platte band hebt, dan stade daar wel goe!
      Normale auto's hebben een extra band in de koffer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        Normale auto's hebben een extra band in de koffer...
        natuurlijk niet als ze standaard geleverd worden met runflat banden en de leasing maatschappij er gewone op laat leggen hé.

Dan heb je zelfs geen plek voor een reserveband...
        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Zou dit de nieuwe BMW 5 sedan (F10) kunnen zijn...?
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
            Zou dit de nieuwe BMW 5 sedan (F10) kunnen zijn...?
            One to go please!!!!

Orders kunnen waar exact geplaatst worden?

jonsibal zal dus dicht bij de waarheid liggen!!

Mooi mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
              natuurlijk niet als ze standaard geleverd worden met runflat banden en de leasing maatschappij er gewone op laat leggen hé.

Dan heb je zelfs geen plek voor een reserveband...
              De meeste hebben wel nog plaats voor een reserveband hoor, of een thuiskomertje. Indien niet dan krijg je meestal zo'n repair-kit, die in soort van vloeistof in de band spuit. Bovendien bieden de meeste lease maatschappijen een soort pechverhelping aan. Dus als ik een platte band heb, dan bel ik gewoon naar lease maatschappij, die dan op hun beurt de BMW service mobiel of iemand van een bandencentrale sturen.

Comment

• Comment

• Comment

• Verdomme, ik ben nieuwsgierig...

Vind alleen de uitlaten van die laatste niet echt mooi.

Comment

• Naarmate de release nadert gaan ze er precies steeds meer mee rondtoeren. Lekker de mensen nog meer nieuwsgierig maken !!!
                      freude am fahren

Comment

• Autobild pakt uit met de nieuwe BMW 5

Last edited by ; 05/11/2009, 22:12.

Comment

• Zal wel voor 95% kloppen ja, maar het blijft een photoshop.

Last edited by ; 05/11/2009, 22:34.

Comment

• Foto's (photoshop) - Automagazines

Ik wil toch duidelijk benadrukken dat momenteel geen enkel " Automagazine " noch " Pers " over de officiële foto's beschikt betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10). Hiervoor is het wachten tot de week van 23 november 2009.

Ter info: de productie i.v.m de huidige BMW E60 stopt in december 2009. Vanaf januari 2010 worden de montagekettingen (assemblage) operationeel gemaakt voor de nieuwe F10.

Comment

• nog een impressie

Comment

• Die laatste PS kan ik wel smaken hoor!

Ik wacht vol ongeduld op de M versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                  Foto's (photoshop) - Automagazines

Ik wil toch duidelijk benadrukken dat momenteel geen enkel " Automagazine " noch " Pers " over de officiële foto's beschikt betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10). Hiervoor is het wachten tot de week van 23 november 2009.
                                  Ja, dat weet hier iedereen heus wel hoor.
                                  Autobild heeft gewoon de bestickering van een recente scoopfoto afgeshopt.
                                  En denk maar niet dat het tot 23/11 zal duren vooraleer de officiele foto's verschijnen, die lekken traditioneel wel vroeger uit...

Comment

• deze foto nog gevonden op het net, zou de echte zijn..

Comment

• Die foto stond hier enkele maanden geleden al

Comment

• oops

Comment

• Als Autobild zo kort voor introductie met dergelijke impressies komt, kloppen deze doorgaans behoorlijk.
                                          Ga er maar rustig vanuit dat dit voor 99% de nieuwe 5-Serie is

En, van mij mag hij zo komen. Ik vind hem er fantastisch uitzien zo, ook de vorm van de achterlichten

Comment

Working...
                                          X