Ik vind hem stiekem teveel op de nieuwe 7-serie gelijken... Zelf qua afmetingen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvan1975 Bekijk BerichtenZijn er al richtprijzen gekend?
Comment
-
European Motor Show Brussels 2010
Van 14 t.e.m 24 januari 2010 wordt het 88ste Auto- en Motorsalon te Brussel georganiseerd.
Meer info via: http://www.salonauto.be/public/?lang=NL
NB. Momenteel nog geen nieuws i.v.m een mogelijke " sneak preview " (F10) voor Brussel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichtenalsk dit model goed bekijk ben ik toch blij dat ik een audi besteld heb
Grapje hè.
Bovenstaande photoshop van Jonsibal vind ik ook op niet zo heel veel trekken (onder andere de koplampen kloppen niet helemaal volgens wat ik zie op de afgeplakte prototypes), de echte zal mooier zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichtenalsk dit model goed bekijk ben ik toch blij dat ik een audi besteld heb
Dit is toch gewoon 10 klassen horen dan eender welke Audi?
Die trekken allemaal opeen en worden bij model overgangen nooit eens echt veranderd...
Spijtig genoeg kan ik je mening niet delenHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenAmai?! Is de alcohol van gisteren nog ni uitgewerkt?
Dit is toch gewoon 10 klassen horen dan eender welke Audi?
Die trekken allemaal opeen en worden bij model overgangen nooit eens echt veranderd...
Spijtig genoeg kan ik je mening niet delen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenOfficiële prijzen verschijnen in december 2009. Kandidaat koper...?
Jaguar XF.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yvan1975 Bekijk BerichtenMisschien wel, verander normaal volgend jaar en twijfel tussen de nieuwe 5 of de
Jaguar XF.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenMocht je in de loop van 2010 de nieuwe BMW 5 sedan gaan proefrijden, zou ik het erg waarderen om uw commentaar (visie) eens te horen. Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Nee, je kan idd beter voor een a6 fl kiezen dan voor een f10, een a6 is een teken van individualiteit en smaak en een keuze voor het beste van het beste qua rijgedrag en design. Eigenlijk is een a8 nog beter, want de beste auto/audi, maar met zijn fiks lagere gewicht biedt de A6 toch een hoop meer rijplezier voor zij die nog wat jonger zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHaha, tis waar. Audi is een van de merken met optisch zeer onderscheidende wagens. Niet alleen is elk model uiterlijk zeer verschillend, ook is elk van die modellen weer heel iets anders dan zijn voorgangers. Waar biefstuk zo een gekke dingen haalt zie ik ECHT niet! Bovendien rijdt zo een audi zoals iedereen weet idd pakken beter dan eender welke bmw met zijn vw techniek.
Nee, je kan idd beter voor een a6 fl kiezen dan voor een f10, een a6 is een teken van individualiteit en smaak en een keuze voor het beste van het beste qua rijgedrag en design. Eigenlijk is een a8 nog beter, want de beste auto/audi, maar met zijn fiks lagere gewicht biedt de A6 toch een hoop meer rijplezier voor zij die nog wat jonger zijn.
Ik geef onzen breezer/freezer toch geen gelijk...
je moet geen A8 gaan vergelijken met een F10, dat moet je doen met een 7-reeks... en dan... ja, ja..... ja....oejah out of his league....
dat je een audi A6 vergelijkt met deze F10 ok, maar een als je reeds moet beginnen met het vergelijken van een A8, dan ben je verkeerd bezig en geeft je eigenljk toe dt dit een lekker model is!!!Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenBeste Biefstuk
Mijn post was niet serieus, ik bedoelde eigenlijk zelfs het omgekeerde van wat ik typte.
Mvg
Mr BacardiHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHaha, tis waar. Audi is een van de merken met optisch zeer onderscheidende wagens. Niet alleen is elk model uiterlijk zeer verschillend, ook is elk van die modellen weer heel iets anders dan zijn voorgangers. Waar biefstuk zo een gekke dingen haalt zie ik ECHT niet! Bovendien rijdt zo een audi zoals iedereen weet idd pakken beter dan eender welke bmw met zijn vw techniek.
Comment
Comment