Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zowel BMW, Audi als Mercedes hebben een eigen identiteit met elk hun troeven. Ieder merk zal wel z'n aanhangers hebben.
De nieuwe 5 komt er net na de nieuwe E van Mercedes. Op korte tijd krijgt de A6 nog meer concurrentie van zijn sowieso al 2 grootste concurrenten. De A6 is nu het oudste in deze vergelijking. Als éénmaal de nieuwe A6 uitkomt zal dat tij weer wat keren. En zo zal dat door de tijd steeds opnieuw veranderen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
zaterdag een gesprekje gehad met mijn BMW-dealer die de nieuwe 5 was gaan bekijken en het uiteraard een schitterende wagen vond die volgens hem nog redelijk afweek van de tot nu toe gelekte foto's.
Prijzen zouden een 1500 Euro hoger liggen dan huidig model, deels te verklaren door de standaard 17''-velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichtenzaterdag een gesprekje gehad met mijn BMW-dealer die de nieuwe 5 was gaan bekijken en het uiteraard een schitterende wagen vond die volgens hem nog redelijk afweek van de tot nu toe gelekte foto's.
Prijzen zouden een 1500 Euro hoger liggen dan huidig model, deels te verklaren door de standaard 17''-velgen.
Maar ja, de motorisaties van de 5GT zijn natuurlijk ni niks. Misschien ligt daar geen echt groot verschil als die bekend zijn van de F10...
Allee ze hebben me verhoord met hun standaard 17'' velgen ipv 16''Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn tijden van crisis is elke prijsverhoging teveel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn tijden van crisis is elke prijsverhoging teveel...
Comment
-
Onthullende teaservideo:
freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenMe like very much
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenE61< E60 => F11 < F10OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenYep, dat is ook mijn mening. Veel liever een sportieve en klassevolle berline dan zo'n veredelde camionette...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenYep, dat is ook mijn mening. Veel liever een sportieve en klassevolle berline dan zo'n veredelde camionette...
Een E61 met een mooie verlaging en een mooi velg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenMet mijn grote hond kan ik niet anders of rond toeren in een camionette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenPast vast ook wel in het koffer van een sedan hoor
Comment
Comment