Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Haha, tis waar. Audi is een van de merken met optisch zeer onderscheidende wagens. Niet alleen is elk model uiterlijk zeer verschillend, ook is elk van die modellen weer heel iets anders dan zijn voorgangers. Waar biefstuk zo een gekke dingen haalt zie ik ECHT niet! Bovendien rijdt zo een audi zoals iedereen weet idd pakken beter dan eender welke bmw met zijn vw techniek.
Nee, je kan idd beter voor een a6 fl kiezen dan voor een f10, een a6 is een teken van individualiteit en smaak en een keuze voor het beste van het beste qua rijgedrag en design. Eigenlijk is een a8 nog beter, want de beste auto/audi, maar met zijn fiks lagere gewicht biedt de A6 toch een hoop meer rijplezier voor zij die nog wat jonger zijn.
Zowel BMW, Audi als Mercedes hebben een eigen identiteit met elk hun troeven. Ieder merk zal wel z'n aanhangers hebben.
De nieuwe 5 komt er net na de nieuwe E van Mercedes. Op korte tijd krijgt de A6 nog meer concurrentie van zijn sowieso al 2 grootste concurrenten. De A6 is nu het oudste in deze vergelijking. Als éénmaal de nieuwe A6 uitkomt zal dat tij weer wat keren. En zo zal dat door de tijd steeds opnieuw veranderen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
zaterdag een gesprekje gehad met mijn BMW-dealer die de nieuwe 5 was gaan bekijken en het uiteraard een schitterende wagen vond die volgens hem nog redelijk afweek van de tot nu toe gelekte foto's.
Prijzen zouden een 1500 Euro hoger liggen dan huidig model, deels te verklaren door de standaard 17''-velgen.
zaterdag een gesprekje gehad met mijn BMW-dealer die de nieuwe 5 was gaan bekijken en het uiteraard een schitterende wagen vond die volgens hem nog redelijk afweek van de tot nu toe gelekte foto's.
Prijzen zouden een 1500 Euro hoger liggen dan huidig model, deels te verklaren door de standaard 17''-velgen.
Da's goei nieuws... slechts 1500 € meer... da's dan een pak minder dan de 5GT...
Maar ja, de motorisaties van de 5GT zijn natuurlijk ni niks. Misschien ligt daar geen echt groot verschil als die bekend zijn van de F10...
Allee ze hebben me verhoord met hun standaard 17'' velgen ipv 16''
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment