Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Haha, tis waar. Audi is een van de merken met optisch zeer onderscheidende wagens. Niet alleen is elk model uiterlijk zeer verschillend, ook is elk van die modellen weer heel iets anders dan zijn voorgangers. Waar biefstuk zo een gekke dingen haalt zie ik ECHT niet! Bovendien rijdt zo een audi zoals iedereen weet idd pakken beter dan eender welke bmw met zijn vw techniek.

Nee, je kan idd beter voor een a6 fl kiezen dan voor een f10, een a6 is een teken van individualiteit en smaak en een keuze voor het beste van het beste qua rijgedrag en design. Eigenlijk is een a8 nog beter, want de beste auto/audi, maar met zijn fiks lagere gewicht biedt de A6 toch een hoop meer rijplezier voor zij die nog wat jonger zijn.
    Burn!

Comment

• Zowel BMW, Audi als Mercedes hebben een eigen identiteit met elk hun troeven. Ieder merk zal wel z'n aanhangers hebben.

De nieuwe 5 komt er net na de nieuwe E van Mercedes. Op korte tijd krijgt de A6 nog meer concurrentie van zijn sowieso al 2 grootste concurrenten. De A6 is nu het oudste in deze vergelijking. Als éénmaal de nieuwe A6 uitkomt zal dat tij weer wat keren. En zo zal dat door de tijd steeds opnieuw veranderen.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Autobild pakt uit met de nieuwe BMW 5

http://download.autobild.de/dl/60225...003_Inhalt.pdf
        toch wel mooi...

Comment

• Kvind hem ook schitterend.. itt tot de 5 GT :/

Comment

• zaterdag een gesprekje gehad met mijn BMW-dealer die de nieuwe 5 was gaan bekijken en het uiteraard een schitterende wagen vond die volgens hem nog redelijk afweek van de tot nu toe gelekte foto's.

Prijzen zouden een 1500 Euro hoger liggen dan huidig model, deels te verklaren door de standaard 17''-velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
              zaterdag een gesprekje gehad met mijn BMW-dealer die de nieuwe 5 was gaan bekijken en het uiteraard een schitterende wagen vond die volgens hem nog redelijk afweek van de tot nu toe gelekte foto's.

Prijzen zouden een 1500 Euro hoger liggen dan huidig model, deels te verklaren door de standaard 17''-velgen.
              Da's goei nieuws... slechts 1500 € meer... da's dan een pak minder dan de 5GT...

Maar ja, de motorisaties van de 5GT zijn natuurlijk ni niks. Misschien ligt daar geen echt groot verschil als die bekend zijn van de F10...

Allee ze hebben me verhoord met hun standaard 17'' velgen ipv 16''
              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Zal toch meer zijn dan 1500 euro verschil zeker? Nu ja, liever niet natuurlijk maar dat lijkt mij weinig.

Comment

• In tijden van crisis is elke prijsverhoging teveel...
                  OO 00 OO

Comment

• ne leuken teaser... mooi gedaan...

23 november 20u00 officiële onthullingsceremonie...

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      In tijden van crisis is elke prijsverhoging teveel...
                      Daar is ook iets van waar...

Comment

In tijden van crisis is elke prijsverhoging teveel...
                        Je zouden hem beter wat goedkoper maken. Als die bij elk nieuw model blijft stijgen zitten we binnen 20 jaar aan 10 000 euro duurder dan nu.

Comment

• Onthullende teaservideo:

freude am fahren

Comment

• Wat een lijn. Volgens mij gaat het weer net zijn zoals nu: E61> E60 => F11 > F10

Hij gaat wel groot worden als je afgaat op deze foto's... Check die wielbasis
                            Last edited by ; 09/11/2009, 19:53.

Comment

• Me like very much

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                Me like very much
                                Waardige opvolger in mijn ogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                  E61< E60 => F11 < F10
                                  Yep, dat is ook mijn mening. Veel liever een sportieve en klassevolle berline dan zo'n veredelde camionette...
                                  OO 00 OO

Comment

Yep, dat is ook mijn mening. Veel liever een sportieve en klassevolle berline dan zo'n veredelde camionette...
                                    Met mijn grote hond kan ik niet anders of rond toeren in een camionette

Comment

Miljaar mijn pijltjes verkeerd gezet .
                                      Een E61 met een mooie verlaging en een mooi velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        Met mijn grote hond kan ik niet anders of rond toeren in een camionette
                                        Past vast ook wel in het koffer van een sedan hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Past vast ook wel in het koffer van een sedan hoor
                                          Ge kunt een hond toch niet in een afgesloten koffer steken

Comment

Working...
                                          X